8 Reacties
één maand geleden
Ohh zo vervelend.. Klinkt best wel als zwangerschapsischias. Misschien kijken of dat overeenkomt met de symptomen? Sterkte ❤️
één maand geleden
Reactie op Dimm
Ben je hiervoor naar de huisarts gegaan? Of besproken met je verloskundige? ...
De verloskundige gaf aan dat ze er vanuit ging dat dat het was en verwees me door naar de fysio. Die zei gelijk hetzelfde! Fysio heeft alleen weinig tot geen meerwaarde, ik ben er 3 keer geweest en op het moment zelf geeft het verlichting maar zodra je buiten stapt (bijvoorbeeld) kan het er weer in schieten.. Rust is het enige wat me wordt aangeraden, en ik heb zo’n bal waar ik wat oefeningen voor heb gekregen voor thuis 🫶🏼
één maand geleden
Yes beiden zwangerschappen wel bekkeninstabiliteit gehad en bij 2e ook erg last van deze klacht. Ik had een goeie bekkentherapeut die mij kon masseren en 'rechtzetten'. Had bij mij met een zenuw te maken ze kon het toen mooi laten zien ben het weer vergeten maar na behandeling geen last meer gehad. Ze kneed de spier los in mijn bil.
één maand geleden
Klinkt als zwangerschaps ischias, heb ik helaas mijn vorige zwangerschap ook gehad!
De klachten zijn bij mij tot de bevalling wel gebleven, maar wel heel veel verbeterd met behulp van een goede bekkenfysio. Daar mag je zonder verwijzing naartoe, dus je kan direct contact opnemen, of het eerst even bespreken met je verloskundige als je dat prettiger vind, zij weten vaak ook wel welke bekkefysio bik jou in de buurt goed bekend staat.