11 Reacties

16 dagen geleden

Banden en bekkenbodem Ik heb al weken hetzelfde een goede houding en een zwangerschapskussen helpt mij hierbij

16 dagen geleden

Ik heb ook wat meer last van mn onderbuik dan normaal en ik ben nu 17 weken. Ik denk dat het nu gewoon allemaal heel snel gaat. Die kleintjes zijn inmiddels al zo groot als een kokosnoot en als je daarover nadenkt gebeurt er gewoon bizar veel in ons lijf. Ik ben echt een mega stresskip maar die gedachte helpt mij wel bij het relativeren. ❤️

16 dagen geleden

Reactie op shar3099

Ik heb ook wat meer last van mn onderbuik dan normaal en ik ben nu 17 weken ...
Dankjewel voor je reactie, ben nu onderweg naar een pretecho, wil gewoon weten of t goed is.. pijn is niet weg gegaan

16 dagen geleden

Je kunt eventueel naar de (bekken)fysio gaan. Ga je veel profijt van hebben. Krijg je ook tips om op te letten in je houding en hoe je zit etc Niets om je zorgen over te maken ook, je spieren en banden worden weker ter voorbereiding op de bevalling. Hoort er allemaal bij en de een heeft er meer last van dan een ander :)

16 dagen geleden

Net bij de echoscopiste geweest, alles zag er perfect uit, ontzettend bewegelijk en niks om me zorgen om te maken!! Ze zei indd bandenpijn kanje enorm last van hebben en je buik is goed aan het groeien daardoor heb je die pijn. Gerustgesteld 🩷

16 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Net bij de echoscopiste geweest, alles zag er perfect uit, ontzettend beweg ...
Mooooi! ☺️

15 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Net bij de echoscopiste geweest, alles zag er perfect uit, ontzettend beweg ...
Voel jij zelf je kindje al? Bij mij zeggen ze bij elke echo ook steeds hoe bewegelijk de kleine is maar ik voel echt helemaal niets. Nu 16+5 en ik begin me er druk in te maken 😅

15 dagen geleden

Reactie op _1992_

Voel jij zelf je kindje al? Bij mij zeggen ze bij elke echo ook steeds hoe ...
Ik ben nu 18+1 en soms denk ik savonds dat ik wat voel, mijn placenta ligt voor dus t kan daardoor langer duren voor je wat voelt, maar wat ik aan de echoscopiste beschreef zegt ze nee hoor dat is zeker weten je kindje

15 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Ik ben nu 18+1 en soms denk ik savonds dat ik wat voel, mijn placenta ligt ...
Sommige dames voelen het veel later, niks om je zorgen over te maken, ik zat ook iedere dag af te wachten tot ik wat voelde

15 dagen geleden

Ik heb dit dus ook sinds gister. Ik ben bang dat ik weer bekkenklachten krijg. Zo begon het bij mijn eerste ook alleen toen nog veel eerder. Ik ben nu 17 weken

15 dagen geleden

Reactie op Becky24

Ik heb dit dus ook sinds gister. Ik ben bang dat ik weer bekkenklachten kri ...
Ik ben er ook bang voor bij mezelf