7 Reacties

5 dagen geleden

Misschien last van je niet?

5 dagen geleden

Reactie op Jeltjeh

Misschien last van je niet?
Bedoel je nier ?

5 dagen geleden

Ik heb hier ook last van. Dit is bij veroorzaakt door overgeven en hierdoor is die overbelast! Fysio behandelingen krijg ik ervoor

3 dagen geleden

Vervelend zeg! Ik heb dit ook gehad vorige week een paar dagen. Echt vreselijke pijn met alles wat ik deed. Na een paar dagen was het weg, waarschijnlijk groeipijn zei de verloskundige.

3 dagen geleden

Heb je er nog last van? Bij mij bleek het om een beknelde zenuw te gaan (had meestal eerst een doof en tintelemd gevoel en daarna enorme pijnscheuten en flinke zeurende pijn). Er is toen ook even gedacht aan acness, maar dat bleek het toch niet te zijn. Hopelijk is het snel over. Je mag altijd navraag doen bij de verloskundige. Mogelijk verwijst zij je door naar de fysio.

3 dagen geleden

Reactie op Nele90

Heb je er nog last van? Bij mij bleek het om een beknelde zenuw te gaan (ha ...
Je kan ook altijd zelf naar de fysio gaan. Daar heb je geen verwijzing voor nodig. Hopelijk gaat het snel voorbij

3 dagen geleden

Ik had dit vorige zwangerschap en nu beginnend weer, maar dan aan de rechterkant. Pijnscheuten net onder mn ribben, soms een doof/tintentelend gevoel en verdraag ook slecht de rand van mn zwangerschapsbroek op die plek. Bij mij komt t vanuit mn rug weet ik van vorige keer, toen bij de fysio geweest en daar ook gaan sporten en toen ging het weer over. Dus dat ga ik nu ook weer doen. Zoals Nele ook zegt, een zenuw die beetje klem zit door veranderde houding was t bij mij ook