14 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb het ook veel gehad, kan geen kwaad!

24 dagen geleden

Heb ik ook last van, was zelfs (achteraf gezien) een van mijn eerste symptomen. Kan helemaal geen kwaad. Het komt doordat je baarmoeder samentrekt en daardoor aan de omliggende spieren en bandjes trekt.

24 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Ik heb het ook veel gehad, kan geen kwaad!
Oh wat super fijn om dit te lezen, stelt me echt gerust. Ik begon echt ff aan mijzelf te twijfelen.

24 dagen geleden

Reactie op Koda_2025

Heb ik ook last van, was zelfs (achteraf gezien) een van mijn eerste sympto ...
Aah daar komt het dus door... Gelukkig om te lezen dat het geen kwaad kan. Stelt me echt gerust.

23 dagen geleden

Kan totaal geen kwaad zoals andere zeggen en penetratie ook niet hoor dus als jullie dat toch willen is dat ook geen enkel probleem!!

23 dagen geleden

Ik lees afgelopen week nog een artikel in de ‘Wij’ dat het voor je kindje zelfs een beetje als een massage aanvoelt. Dus dat het voor hem/haar ook helemaal niet vervelend is als je klaar komt 😂

23 dagen geleden

Daar door wist ik dat ik zwanger was 🤣

23 dagen geleden

Reactie op DC22

Ik lees afgelopen week nog een artikel in de ‘Wij’ dat het voor je kindje z ...
Oh god 😂 weet niet of ik dit wou weten hahah

23 dagen geleden

Reactie op DC22

Ik lees afgelopen week nog een artikel in de ‘Wij’ dat het voor je kindje z ...
Hahahah, dat wist ik niet🙈😂

22 dagen geleden

Ik heb sowieso last van seks. Als ik klaar kom plas ik in me bed onder. Terwijl dat normaal niet zo is. Seks voelt gewoon pijnlijker. Het is gewoon een spier die even samentrekt het is niks gevaarlijks maar omdat je baarmoeder nu ook uitrekt door de baby is alles gevoeliger.

22 dagen geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb sowieso last van seks. Als ik klaar kom plas ik in me bed onder. Ter ...
Jaa dat had ik eerst dus met penetratie, het doet zoveel pijn.. Vandaar dat we zijn overgegaan op het overige. Alleen nu dit mee gemaakt en was oprecht even geschrokken. Ben zo blij ervaringen van jullie te lezen dat er dus niks aan de hand is🫶🏻 Normaal ken ik mijn lichaam door en door maar sinds de zwangerschap is alles zo anders, het is gewoon opnieuw ontdekken van mijn lichaam lijkt het wel. Maar buiten alle pijntjes en kwaaltjes om, natuurlijk super bijzonder en blij dat ik mijn twins mag maken en dragen🩷

21 dagen geleden

Ik heb ook steken er na soms ja… maak me er echter niet druk om. Alles is gevoelliger nu daar onder.

19 dagen geleden

Dit schijnt de befaamde bandenpijn te zijn! Misschien overleggen met VK, voor baby kan het geen kwaad maar voor jou vervelend. Houdt het langer aan?

19 dagen geleden

Reactie op amomisborn89

Dit schijnt de befaamde bandenpijn te zijn! Misschien overleggen met VK, vo ...
Nee het was na ongeveer 1,5 uur weggetrokken. Daarna ook geen last meer gehad gelukkig. Maar was natuurlijk wel even geschrokken