8 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb hier ook last van als ik veel inspanning en heb gehad en die steek doet ook best wel pijn idd. Geen idee wat het kan zijn ook..

24 dagen geleden

Ik heb er niet alle verstand van hoor, maar kan dit niet horen bij bekkenklachten? In ieder geval lijkt het me een duidelijk signaal van je lichaam dat er een grens bereikt is. Succes morgen bij de gynaecoloog, hopelijk niets geks:)

24 dagen geleden

Reactie op Fier

Ik heb er niet alle verstand van hoor, maar kan dit niet horen bij bekkenkl ...
Ik hoop het ergens want vind het wel een "enge" pijn .. had bij mijn zoontje ook bekkeninstabiliteit en ze hadden me toen gezegd dat ik in een volgende zwangerschap waarschijnlijk ook sneller klachten zou ervaren wat ook gebeurd is. Denk dat ik me ook meer zorgen maak omdat deze zwangerschap al een beetje een rollercoaster is geweest met veel bloedverlies waarvan op 6 weken gedacht werd dat het zeker een miskraam was... wat nu gelukkig wel gestopt is. Dankjewel en hoop idd op niks geks 馃

24 dagen geleden

Ik had dit vorige zwangerschap vanaf 20 weken en bij deze zwangerschap merk ik het ook al vanaf 14 weken. De pijn treedt op bij inspanning en verdwijnt dan weer langzaam wanneer ik rust. Sowieso wel tegen de gynaecoloog zeggen, bij 20w heeft die vorige keer gecontroleerd of ik verweking van de baarmoedermond of ontsluiting had (gelukkig niet het geval). Mijn volgende controle is binnen 2w en dan ga ik het ook zeker nog eens aanhalen. Bij de vorige echo werd bij mij bloed achter de placenta gezien, wat mijn bloedverlies van 4 tot 6w (en iedereen was toen ook echt zeker dat ik een miskraam had) kan verklaren. Ik begrijp dus dat je zegt dat het een rollercoaster is 馃槝

24 dagen geleden

Reactie op zowelkom2023

Ik had dit vorige zwangerschap vanaf 20 weken en bij deze zwangerschap merk ...
Dankjewel voor je reactie ! Heb zelf bloedverlies gehad tot 15 weken met grote klonters etc dus heeft ergens wel een soort van angst gezet denk ik 馃槄 ga idd morgen ook voor mijn eigen gemoedsrust alles eens goed laten controleren en aanhalen

24 dagen geleden

Een steek kan bandenpijn zijn. Dat hoort erbij aangezien die opgerekt worden, als dat het is is het niets om je zorgen over te maken. Bandenpijn heb ik vaak als ik gezeten heb en opsta en meteen wegloop, net of het dan te snel gaat en dan krijg ik een steek. Maar met het huishouden kan je het zeker ook hebben!

24 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Een steek kan bandenpijn zijn. Dat hoort erbij aangezien die opgerekt worde ...
Aah ik wist niet dat het zo kon aanvoelen heb een zoontje van 2,5 en bij die zwangerschap was bandenpijn meer een scherpe pijnscheut bij te snel rechtstaan. Dit voelt meer aanhoudend en had er daarstraks ook een harde buik bij. Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt 馃

24 dagen geleden

Reactie op Ultrakitty97

Dankjewel voor je reactie ! Heb zelf bloedverlies gehad tot 15 weken met gr ...
Veel succes morgen!