19 Reacties

2 maanden geleden

Hoort erbij, bandenpijn

2 maanden geleden

Hier ook! Inderdaad bandenpijn

2 maanden geleden

Ja had ik, tussen de 5 - 7 weken en kon precies aanwijzen waar het pijn deed, dit plekje veranderde ook niet (rechtsonderin). Na 2 weken is het ineens gezakt en komt het soms wat op. Dan voelt het beurs, of als ik opsta alsof iets klem heeft gezeten. Ik heb een echo gehad en het zag er allemaal goed uit, mijn rechter eierstok was wat lastiger te vinden op de echo. Kan zijn dat ie een beetje beweegt soms zei de verloskundige en dat kan pijn geven, of inderdaad de darmen. Maar, als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon je verloskundige bellen en vragen om een vroege echo. Liever gerustgesteld worden, dan met spanning rondlopen. Succes.

2 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Hoort erbij, bandenpijn
Aah dacht dat het pas later kwam!

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Hier ook! Inderdaad bandenpijn
Oke dan ben ik toch een beetje gerustgesteld

2 maanden geleden

Reactie op Eg12

Ja had ik, tussen de 5 - 7 weken en kon precies aanwijzen waar het pijn dee ...
Ja ik kan precies aanwijzen waar het pijn doet inderdaad! Thanks voor je reactie

2 maanden geleden

Reactie op Prinses12

Aah dacht dat het pas later kwam!
Ik had het ook al heel vroeg 🙏🏻

2 maanden geleden

Jep ik ook precies rechts, zelfde plek steeds. Toen ik ziek was en moest hoesten was het ook exht niet te doen. Met wat meer rust wordt t bij mij wel wat beter.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook! Vandaag toch voor de zekerheid met het ziekenhuis gebeld en zeiden dat het bandenpijn is. Heb jij je eerste echo al gehad?

2 maanden geleden

Ik heb al de gehele zwangerschap last van gevoelige borsten met zelfs daar soms een steek ik dat ik ervan schrik. En rechtsonder in de buik. Vermoed de baarmoeder bij de eileider die afentoe rommelt. Doet geen zeer maar soms is het wel onprettig. Dit had ik niet bij mijn zoontje. Aankomende donderdag met 7 weken eindelijk de echo dus ben benieuwd.

2 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Ik heb dit ook! Vandaag toch voor de zekerheid met het ziekenhuis gebeld en ...
Nee heb mijn echo 10 juli, jij?

2 maanden geleden

Reactie op NicoleTobi

Ik heb al de gehele zwangerschap last van gevoelige borsten met zelfs daar ...
Komt vast wel goed! Laat je weten hoe de echo is gegaan? Ik heb hem woensdag

2 maanden geleden

Reactie op Prinses12

Nee heb mijn echo 10 juli, jij?
12 juli! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Prinses12

Komt vast wel goed! Laat je weten hoe de echo is gegaan? Ik heb hem woensda ...
Enn? Hoe is de echo gegaan?

2 maanden geleden

hoi dames, ik heb sinds gister hele erge stekende pijn in me rechter bil vooral tijdens het lopen doet het zo zeer ik kan haast niet meer lopenn hebben jullie enig idee wat het kan zijn? of hebben jullie dat ook? me baby ligt ook aan de rechter kant

2 maanden geleden

Heey, ik heb die zij pijn en behoorlijke buikpijn ook sinds vandaag.. heel vervelend. Ik denk zelf mn darmen

2 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Enn? Hoe is de echo gegaan?
Is goed gegaan! Wel met 3 dagen teruggezet, maar mooi kloppend hartje.

2 maanden geleden

Reactie op Prinses12

Is goed gegaan! Wel met 3 dagen teruggezet, maar mooi kloppend hartje.
Jeeej!! Super fijn! Gefeli, ik mag morgenochtend pff zo zenuwachtig

2 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Jeeej!! Super fijn! Gefeli, ik mag morgenochtend pff zo zenuwachtig
Dankjewel! Jaa snap ik maar komt vast wel goed