9 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit ook! Dacht dat het te maken heeft met dat mijn buik uitzet en alles opgekropt zit naar boven, dat daardoor je ribbenkast ook wat moet uitzetten. Wilde het sws navragen bij de volgende echo, zal zeker je vk/gynaecoloog bellen als je echt zorgen maakt.

één maand geleden

Reactie op Es2025

Ik heb dit ook! Dacht dat het te maken heeft met dat mijn buik uitzet en al ...
Dat zou een fijne verklaring zijn! Wel gek dat het dan alleen rechts zit 😅

één maand geleden

Reactie op ABC1237

Dat zou een fijne verklaring zijn! Wel gek dat het dan alleen rechts zit 😅 ...
Ja je hebt dacht k wat meer organen aan de rechterkant, je maag zit ook aan de rechterkant he. Aangezien je veel moet drinken en natuurlijk eten dat veel plek inneemt. Tenminste dat denk ik, zeker zelf ook navragen.

één maand geleden

Ik heb het ook helaas! Al vrij snel gekregen. Krijg vooral meer last als ik veel eet of drink en ook als mijn maag opzwelt.. waarschijnlijk gewoon te smal bij de ribben ofzo? Zwemmen helpt goed en warmte kruik op mijn rug.

één maand geleden

Reactie op ems4

Ik heb het ook helaas! Al vrij snel gekregen. Krijg vooral meer last als ik ...
Bij mij is het trouwens links! Maar heb ook last van mijn linkerheup (spieren) en schouder die vastzit… dat verklaart ook wel wat denk ik.

één maand geleden

Ik heb het ook. Vorige week een echo gehad omdat de huisarts dacht dat ik galstenen heb. Zeker na t eten komt de pijn. Blijkt dat mijn darmen al lekker verplaatst zijn en tegen de organen aanduwen. Als je je zorgen maakt zou ik ook een echo aanvragen als ik jou was. Dat stelt je misschien gerust. Sterkte ermee

één maand geleden

Oee dit heb ik ook vooral savonds na het eten! Dan behoefte om te gaan liggen en masseer ik zachtjes de beurse plek. De VK zei dat het wss alle organen zijn die omhoog geduwd worden.

één maand geleden

Ik heb dit ook! Al drie weken. Wordt erger in de loop van de dag. Loop nu sinds 2 weken bij de fysio en dat helpt. Fysio dacht alleen dat t niet zwangerschapsgerelateerd was, maar misschien toch wel..

één maand geleden

Ik heb het links! Mijn bekkenfysio zegt dat dat het komt door de ribben die verplaatsen en een spier in de rug die verbonden is met de bekken. Die spier is lang en door de verandering van je houding wordt die spier korter, waardoor het pijnlijk wordt. Het losmasseren door de fysio en oefening zou het beter moeten maken