7 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb dit toevallig net vermeld bij de verloskundige! Het schijnt zo te zijn dat er twee losse spieren net op die plaats zitten en dat door de groei hier druk op komt te staan

2 dagen geleden

Heel herkenbaar! Heb het alleen aan mijn rechterkant. Waarschijnlijk verdrukking, want mijn maag(zuur) speelt sindsdien ook op 😓. Sinds deze week gelukkig wel weer iets minder geworden, dan een week geleden. Bij mij werkt slapen op rechterzij het best (zonder kussen en op een vrij nieuw, verstelbare boxspring) met daarvoor een korte 'massage' (met olie) op de plek van de pijn (door mijn man) 🤭. Sindsdien is het beter geworden en voelt mijn bh/bhtop ook weer fijner om te dragen.

2 dagen geleden

Ja hier ook herkenbaar, vandaag nog over gehad met mn man dat het een gek gevoel is

2 dagen geleden

Hier precies hetzelfde. Op een gegeven moment werd de pijn steeds erger. Overdag draag ik nu sportbhs en geen beugel meer, dit lijkt wat te helpen. Daarbij wissel ik ook meer af met slapen op mijn rechterkant.

één dag geleden

Wat een opluchting te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb sinds 2 weken zo’n hevige pijn onder mijn rechter rib wat doorstraalt naar de achterkant ter hoogte van mijn schouderblad. Morgen een echo laten maken om galstenen uit te sluiten. Ik heb de meeste hevige pijn in de avond na het eten en de nacht. Ik ben geen klager maar vind dit wel echt heftig. De verloskundige stuurde me naar de fysio omdat mijn houding verkeerd zou zijn maar dit staat daar totaal los van. Ben echt radeloos af en toe met deze onhoudbare pijn. Iemand die hiervoor tips heeft gekregen tegen de pijn?

één dag geleden

Thanks ladies voor jullie reactie. Dat van die losse spiertjes Puck klinkt logisch. En die massage als een goede ‘oplossing’ YH!

één dag geleden

Reactie op arianne86

Wat een opluchting te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb sinds 2 weken ...
Hopelijk geen gal voor je! Ik probeerde nu zelf masseren (man naast mij slaapt ;)) en heel diep in en uit ademen. Daardoor lijkt het minder te worden.