6 Reacties

vorig jaar

Ja, vooral tijdens het wandelen op onstabiele ondergrond! En bij lang wandelen of liggen krijg ik ook last in mijn benen.
Denk dat je last hebt van indalen. Ik merk bij mij dat wandelen naar de schuur al zwaar is.

vorig jaar

Ja, vooral tijdens het wandelen op onstabiele ondergrond! En bij lang wande ...
Ik heb al sinds 27 weken weeen remmers en was toen al begonnen dat ik het gevoel had dat het hoofdje tussen mn benen zat. Maar dit word naarmate de tijd hier erger. En de pijn in de liezen is soms zo intens dat het uitstraald naar heupen en benen. En precies zo een loom gevoel veroorzaken
Ik heb al sinds 27 weken weeen remmers en was toen al begonnen dat ik het g ...
Misschien toch eens na ziekenhuis bellen en gewoon zeggen dat je gevoel hebt dat er wat uit wil…

vorig jaar

Ik heb al sinds 27 weken weeen remmers en was toen al begonnen dat ik het g ...
Ik zei gisteren exact hetzelfde tegen mij partner: dat het vanonder voelt alsof er iets duwt of zit. Ik ga het vrijdag navragen tijdens mijn controle. Ik had eerder in de zwangerschap ook dit gevoel en toen zeiden ze dat het door de doorbloeding is dat alles wat zwelt onderaan. Maar als je veel pijn hebt zou ik een extra monitor of controle laten doen! Ik heb het vooral als ik meer dan een half uur actief ben geweest, in rust is het wel oké...

vorig jaar

Ik zei gisteren exact hetzelfde tegen mij partner: dat het vanonder voelt a ...
Hier ook meer als ik beweeg. Maar liggen voel ik het ook precies zitten. Vrijdag heb ik ook controle. Ze gaven eerst de uitleg omdat het mn 3e is dat mn lichaam veel heeft doorstaan .. maar heb dit bij de andere 2 nooit gehad. Precies het gevoel dat haar hoofdje zo indaalt en tegen een zenuw duwt. Bij mijn 2e had ik het zelfde loom gevoel maar dan in mn bekken. Precies die waren van rubber ofzo :d