56 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb de placenta ook aan de voorwand liggen, ben nu 21+2 en sinds een paar dagen voel Ik wat beweging, maar ene dag meer dan andere dag

25 dagen geleden

Ook ik heb de placenta langs de voorkant. Vandaag exact 20 weken en ik heb ook nog niks gevoeld. Mijn vorige zwangerschap had ik de placenta achter de baby en toen voelde ik al heel duidelijk getrappel vanaf 17 weken. Ik ben er echt heel erg triestig over dat het deze keer anders zal zijn en de baby vermoedelijk veel minder zal voelen 😔

25 dagen geleden

Hoii, ik heb ook mijn placenta voor liggen. Nu 20+2 en ook nog niks gevoeld. Hoop dat het snel zal gebeuren🥰

25 dagen geleden

Ik heb ook de placenta voor. Tweede zwangerschap en beide zwangerschappen een placenta aan de voorzijde. Ik ben nu 19 weken en voel de baby sinds zo'n weekje als ik rustig in bed lig bijvoorbeeld. Bij mijn vorige zwangerschap was dit vanaf 19 weken.

25 dagen geleden

Ik ben nu 19w+5 en voel als ik me goed concentreer heel lichtjes een schopje, maar nog niet echt duidelijke schopjes.. Kvind het zelf ook heel vervelend en zo onzeker..

25 dagen geleden

Ik voel de baby sinds 17+3 met placenta voor. Maar dit is wel de tweede zwangerschap, dus weet wat ik moet voelen. Het is sowieso nog heel licht en lijkt soms heel erg op mn darmen. Maar toch voel ik soms verschil

25 dagen geleden

Ik ben 20+1 en ook placenta voor. Ik dacht de afgelopen 2 dagen een ‘plopje’ te voelen maar weet dit niet zeker. Hoop dat het snel duidelijker en regelmatiger word 😊

25 dagen geleden

Ik heb de placenta ook voor en ik heb vorige week voor het eerst iets gevoeld. Soms een plopje en soms dagen niet.

25 dagen geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ik heb de placenta ook voor en ik heb vorige week voor het eerst iets gevoe ...
Dit was precies op de dag dat ik 20 weken was.

25 dagen geleden

Ik ben 21+3 ik heb mijn placenta ook voor liggen, rechterkant van buik is vrij en daar voel ik sinds 19 weken wel wat getrappel ( plopjes)

25 dagen geleden

Ik ben nu 17+3 ook placenta voor en voel de baby nog niet helaas🥲

25 dagen geleden

Ik heb ook de Placenta voor liggen, ik ben nu 21+1 Vanaf 20+2 begon in kleine “plopjes” te voelen en nu steeds meer 🤰🏼

25 dagen geleden

Jep ik heb dit ook ben wel pas 18 weken maar mijn placenta ligt ook voor en voel ook nog amper iets

25 dagen geleden

Hier ook placenta voor. Sinds 19+3 voel ik plopjes, sinds vanmorgen toevallig heel duidelijk veel plopjes achter elkaar helemaal onderin de buik (ik ben nu 20+3). Bij de 20-weken echo bleken ook de voeten vd baby helemaal onderin te zitten. Had het eigenlijk nog lang niet verwacht i.v.m. de placenta aan de voorkant.. Partner voelt overigens nog niks.

25 dagen geleden

Voor de tweede x de placenta voor. Bij de eerste met 14 weken de eerste trillingen en bij de tweede met 11 weken al! Het kan dus gewoon. Nu met 19 weken superduidelijke schoppen die je ook als sinds 2 weken aan de buitenkant kan zien

25 dagen geleden

Ik voel sinds 17 weken wel propjes, 2e zwangerschap, 2e x placenta voor. Maar herkende die nu wel eerder dan bij de 1e. Echter, echt de schopjes etc voel ik nog niet. Nu 19+1. Bij mijn eerste was dit met 21 weken denk ik? Mijn man kon ze voelen met 22 ook. Ik heb nog even geduld..🥹🥹

25 dagen geleden

3e kindje en voor de 2 keer placenta voor. Met 15 weken dacht ik nu weet ik het zeker dat het de baby is. Rond 17 weken duidelijkere schopjes. En nu in week 19- 20 voel ik ook schuiven

25 dagen geleden

3e kindje waarbij de placenta voor ligt. Bij mijn vorige zwangerschappen begon ik bij de ene de baby met ca 20 weken te voelen en de andere pas met een week of 23-24. Ik ben aan het wachten wanneer dat deze keer gaat gebeuren. Nu 18 weken en tot nu toe nog niets te voelen, geen plopjes of trillingen. Afwachten, toch een leuk moment dat je het leven in je buik gaat voelen.

25 dagen geleden

Mijn placenta ligt ook voor en ik ben nu 20+5 weken zwanger. Vanaf 19+5 voelde ik lichte bewegingen/plopjes en nu stevigere bewegingen/schopjes. Vooral als ik zelf rustig zit of lig. In het begin voelt het alsof je een vlinder in de handen houdt.

25 dagen geleden

Ik ben 20+5 en voel al wel wat schopjes af en toe ondanks placenta aan de voorkant. Heel leuk! Hoop voor jullie dat jullie het ook snel gaan voelen 🙏🏻