21 Reacties

8 maanden geleden

Wat zegt het CB? Hadden jullie hiervoor wat anders? Hier heb ik meerdere soortgelijke luiers per dag.

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat zegt het CB? Hadden jullie hiervoor wat anders? Hier heb ik meerdere s ...
Ze maken zich voor nu geen zorgen… alleen heb ik nu wel inflacol op hun advies voor de fles. Maar mijn schoonmoeder denkt aan koemelk allergie … maar ik twijfel omdat ze wel goed groeit en aankomt en niet huilt.. nu hoeven dit niet altijd symptomen te kunnen zijn. Maar wij mogen zelf nutrimigen aanschaffen en uitproberen voor 2 weken dat is dan zelf €250 lappen.. voordat zij gaan testen op koemelk allergie. Maaar ik ben al blij om te horen dat er nog een mama is met zulke luiers. Want ik weet niet zo goed wat nou een “normale” poep luier is ..

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat zegt het CB? Hadden jullie hiervoor wat anders? Hier heb ik meerdere s ...
Wij hebben eigenlijk nooit andere luiers gehad als deze… sorry vergeten bij te zeggen bij mijn reactie

8 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Ze maken zich voor nu geen zorgen… alleen heb ik nu wel inflacol op hun adv ...
Mijn dochter heeft ook zulke luiers.. eigenlijk nooit wat achter gezocht

8 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Wij hebben eigenlijk nooit andere luiers gehad als deze… sorry vergeten bij ...
Dan zou ik me geen zorgen maken en al helemaal geen zo'n dure voeding aanschaffen 😅 Wat is inflacol?

8 maanden geleden

Reactie op Brenn99_

Mijn dochter heeft ook zulke luiers.. eigenlijk nooit wat achter gezocht
Mijn zoontje ook. Ook niks achter gezocht. Hij is een blije alerte baby soms last van krampjes maar verder niks.

8 maanden geleden

Hier ook alleen maar zulke luiers, onze zoon heeft wel KMA en drinkt nitramigen. Moet zeggen dat als je dochter niet extreem huilt en goed groeit ik niet denk ze dat heeft dus bespaar jezelf het geld voor de voeding het is namelijk een flinke uitgave

8 maanden geleden

Hier zien alle luiers er volgens mij zo uit.. 👀 Geef je bv of kv? Volgens mij zijn dit voor bv hele normale luiers. Bij m’n oudste waren ze ook zo en die heeft ook geen kma.

8 maanden geleden

Hier zien alle luiers er volgens mij zo uit.. 👀 Geef je bv of kv? Volgens ...
Kv maar ik lees inderdaad dat meerdere mama’s dit hebben

8 maanden geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Ben zeker wat gerust gesteld.. mijn schoonmoeder drong zo aan op KMA maar meerdere hebben dus zulke luiers wat dus niet gek hoeft te zijn. Fijn dankjewel lieve mama’s !

8 maanden geleden

Hier ook altijd al zulke luiers. Sinds 1,5 week nu minder poepluiers, maar dan wel meer explosie versies 🤭. Geven sinds week 7 kv, daarvoor bv met zelfde luiers.

8 maanden geleden

Hier ook zulke luiers en vaak nog erger dat het er al langsgelopen is. Hier wel KMA met nutrilon pepti..

8 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Bedankt voor al jullie reacties! Ben zeker wat gerust gesteld.. mijn schoon ...
Mogelijk heeft je moeder dit ergens gehoord en denkt ze daaraan, omdat ze niet meer weet hoe dun het kan zijn bij borstvoeding? Hier zien de luiers er ook zo uit als ze gepoept heeft!

8 maanden geleden

Herkenbare luier, ziet er hier hetzelfde uit.

8 maanden geleden

Hoe vaak hebben per dag/week hebben jullie baby's deze luiers? Onze zoon heeft dit 1x per week met heel kreunen, persen en huilen. De dag van de "explosie" heeft hij ook verhoging. We zijn hiervoor doorverwezen naar de kinderarts.

8 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Hoe vaak hebben per dag/week hebben jullie baby's deze luiers? Onze zoon he ...
Meerdere keren per dag. Sowieso standaard in de ochtend als eerste luier.

8 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Onze kleine had het lang een keer per dag en ook met moeite. Vandaag ineens drie poepluiers!

8 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Die van ons 1 tot 3 keer per dag! Lijkt hier gewoon normaal. Wisselt soms nog een beetje van kleur en structuur (klontjes erin)

8 maanden geleden

Bij ons zelfde luiers. Maak me daar geen zorgen om .

8 maanden geleden

Dit zijn bij ons vanaf het begin al de luiers met fulltime borstvoeding 😁 na de eerste meconium poep werd het dit en dat was volgens kraamzorg heel normaal 😬 kindje is nu 11 weken en hebben ongeveer om de 2/3 dagen zo’n luier vol 😇 Eigenlijk is alles behalve grijs/zwart goed volgens mij 🤷🏼‍♀️