11 Reacties

één maand geleden

Hier voor zover ik kan bedenken van de vorige zwangerschap inderdaad alleen prenatal en h&m mama (maar niet in alle filialen).. ik vond het ook erg lastig, juist omdat ik korte benen heb en bijna alle broeken te lang zijn 😅

één maand geleden

H&m heeft ook een afdeling van positiekleding. En anders indd prenatal of online. Bij Zalando bijv betaal je iig niets om het terug te sturen

één maand geleden

Bellyfashion in Zoetermeer heeft een hele grote collectie. Maar dat moet maar net in de buurt zijn?

één maand geleden

Ik heb in mijn vorige zwangerschap flared broeken van Supermom gekocht bij Wehkamp. Ik heb ook lange benen en ben 1.76 cm lang. Deze broeken waren de enige die lang genoeg waren voor mij. Bij Wehkamp kun je ook net als bij Zalando veel merken kopen en met niet al teveel verzendkosten!

één maand geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap veel kleding bij bonprix gekocht, die hebben ook vaak acties dat je geen bezorgkosten betaald

één maand geleden

bij mamalicious kan je volgens mij broeken ook met lengte maten bestellen

één maand geleden

Ja mamalicious kan ik aanraden! Heb zelf ook lange benen..

één maand geleden

In Heerenveen zit een positiekledingwinkel Z.E.I. Lifestyle mocht je daar in de buurt komen.

één maand geleden

Weet ook iemand of je nog in zo’n broek “groeit” aan de achterkant? Dus hoger bij je rug? Ik heb er eentje gekocht, die van voren nog te groot is natuurlijk, maar ook bovenaan bij de rug staat het open.

één maand geleden

Je hebt ook van die flared broeken die niet perse voor zwangerschap zijn maar wel kunnen met een flinke buik. Moskito fashion heeft ze bijvoorbeeld. Ik vind die erg lang

één maand geleden

Dank voor alle tips! Ik ga ernaar kijken 🙂