21 Reacties

4 maanden geleden

Deze testen van clearblue heb ik heel veel gehoord dat ze vals positief aangeven. Ik weet niet hoever je over tijd bent? Anders morgenvroeg nog eens proberen met 1 van de action of Kruidvat :)

4 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Deze testen van clearblue heb ik heel veel gehoord dat ze vals positief aan ...
Ga ik doen, Dankje

4 maanden geleden

Ik zou dan gewoon even een afspraak maken bij de huisarts en het vertellen misschien wordt je wel door verwezen voor bloedprikken

4 maanden geleden

Reactie op renskeb2020

Ga ik doen, Dankje
Ik heb mijn mirena er uit laten halen en een maand later had ik deze testen in handen, maar is toch gek dat je dan 2 x positief test ? Heb geen menstruatie gehad sindsdien…

4 maanden geleden

Als je na de tijd pas kunt aflezen, moet je ze eigenlijk beschouwen als negatief. Bij mij was de Kruidvat en de Action wel positief, de CB testen heb ik niet eens aangeraakt: morgen opnieuw testen! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op renskeb2020

Ga ik doen, Dankje
Succes vast morgenvroeg! Ik duim mee op goed nieuws 😊.

4 maanden geleden

10 minuten is eigenlijk ook al niet meer helemaal betrouwbaar .. ik zou het morgen nog een x proberen 🤞🏻

4 maanden geleden

Buiten de afleestijd is de testuitslag niet meer betrouwbaar. Daarbij staan deze testen bekend om deze "pennenstrepen". Ik zou morgenochtend even een andere test doen (van een ander merk). Ik hoop voor je dat je morgen meer duidelijkheid hebt. Succes.

4 maanden geleden

Buiten de afleestijd is de testuitslag niet meer betrouwbaar. Daarbij staan ...
Dankje wel, hoop dat ik morgen vroeg met goed nieuws kom, ik ben in middels al bijna 1.5 week over tijd

4 maanden geleden

Buiten de afleestijd is de testuitslag niet meer betrouwbaar. Daarbij staan ...
Dankje ga ik doen!

4 maanden geleden

Reactie op renskeb2020

Dankje wel, hoop dat ik morgen vroeg met goed nieuws kom, ik ben in middels ...
Ik hoop het ook voor je.

4 maanden geleden

Helaas 1 streepje op de Action test 😢 zo teleurstellend dacht echt dat ik zwanger was. Nu ga ik niet meer testen en wacht ik af wat er komt… misschien over 1 week weer testen

4 maanden geleden

Reactie op renskeb2020

Helaas 1 streepje op de Action test 😢 zo teleurstellend dacht echt dat ik ...
Wat ontzettend zuur zeg!! Sterkte en hou vol.

4 maanden geleden

Reactie op renskeb2020

Helaas 1 streepje op de Action test 😢 zo teleurstellend dacht echt dat ik ...
Ahh das zuur!! hoe ver ben je overtijd?

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Ahh das zuur!! hoe ver ben je overtijd?
Ik heb rond 23/24 mei mijn ovulatie gehad en heb na verwijderen geen menstruatie gehad dus zou 1 tot 1,5 week zijn…

4 maanden geleden

Reactie op renskeb2020

Helaas 1 streepje op de Action test 😢 zo teleurstellend dacht echt dat ik ...
Wat ontzettend jammer zeg. Ik zou inderdaad afwachten en eventueel contact opnemen met je huisarts als je menstruatie voor je gevoel te lang uitblijft. In het vervolg zou ik testen kopen met roze in plaats van blauwe strepen om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat je gauw een positieve test in handen hebt. Dikke digitale knuffel.

4 maanden geleden

Helaas waarschijnlijk heb ik een vroege miskraam gehad 😢 nu wachten tot de menstruatie op gang komt. Bedankt voor jullie lieve berichtjes, hopelijk een volgende keer met beter nieuws

4 maanden geleden

Reactie op renskeb2020

Helaas waarschijnlijk heb ik een vroege miskraam gehad 😢 nu wachten tot de ...
Wat verdrietig zeg. Sterkte. Hopelijk komt je cyclus gauw op gauw en is het gauw weer raak.

4 maanden geleden

Helaas is clearblue (behalve de digital) echt het slechtste merk dat ik keN! Zou je niet verwachten van zo een bekend merk, maar vorige ronde dus ook razend enthousiast door een vals positief. Na opzoeken schijnt dit heeeeeel veel voor te komen. Je kan ze herkennen aan t feit dat je testen geen dikke lijn hebben, maar meer een penstreep. De kunnen na 5 minuten al indrogen.. :(

4 maanden geleden

Reactie op Noja

Helaas is clearblue (behalve de digital) echt het slechtste merk dat ik keN ...
Hoi, ja in de bijsluiter van deze staat dat je eigenlijk nog minimaal 10 minuten moet wachten op het echte resultaat. Maar ga de volgende keer wel andere testen gebruiken. Volgens de verloskundige gaat het bij mij om een vroegtijdige miskraam aangezien ik nog steeds wacht op een menstruatie