10 Reacties

4 maanden geleden

Dankjewel voor het delen 😊

4 maanden geleden

Wat een mooi en positief bericht! Hier gisteren ook een mooi hartje zien kloppen. Over 2 weken mogen we weer, nu al zin in (en benieuwd naar). Vanwege een eerdere miskraam is het wat minder onbezorgd, toch probeer ik te genieten van alles! Lukt me steeds beter 😊

4 maanden geleden

Heel goed zo'n topic! Wat is het toch makkelijk om je zorgen te gaan maken. Een beetje positiviteit kan zeker geen kwaad.

4 maanden geleden

wat een fijn bericht om te lezen! zelf ervaar ik ook helemaal geen klachten. ik merkte dat ik daar ook heel onzeker van werd en indd door verhalen van andere. vorige week donderdag ook een kloppend hartje mogen zien zo blij. 1 juli mogen we weer. ben nu 7+5 weken! een hele fijne zwangerschap gewenst 🥰

4 maanden geleden

Reactie op AS14

wat een fijn bericht om te lezen! zelf ervaar ik ook helemaal geen klachten ...
Aaah wat super fijn zeg! We lopen gelijk op🥰 is er een reden dat je zo snel weer een echo mag? Ik ga 18 juli voor de termijnecho😚

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Aaah wat super fijn zeg! We lopen gelijk op🥰 is er een reden dat je zo sne ...
ik ben zwanger geraakt via PGT-IVF. de eerste echo was in het ziekenhuis. die was goed. waardoor ik nu over mocht stappen naar de verloskundige en daar mocht ik 1 juli al terecht. dus vandaar 😃

4 maanden geleden

Fijn een positief forum. Wij hadden dinsdag de eerst echo en merk dat ik daardoor zoveel relaxter ben. Het was echt prachtig om een hartje te zien kloppen. Ook vertellen we het nu steeds meer mensen en dat lucht mij heel erg op

4 maanden geleden

Reactie op ItsB

Fijn een positief forum. Wij hadden dinsdag de eerst echo en merk dat ik da ...
Wat super fijn om te horen! De kans is nu zoveel groter dat het helemaal goed gaat🥰 geniet lekker van je zwangerschap en de mooie herinneringen die je hier later aan gaat kunnen beleven😘

4 maanden geleden

Ik had het er vanmiddag nog met m'n vriend over. Vooral het geen-symptomen-hebben verhaal, en dat ik nu zoveel negativiteit lees, dat zelfs ík begin te twijfelen of alles wel goed is 😵‍💫. Terwijl m'n vorige zwangerschap perfect verliep: geen klachten, nóóit misselijk geweest, alleen wat moe en soms verstrooid, en soms de nodige bandenpijntjes. Ik ben ook uit het topic over symptomen gegaan hierom. Moet nu wachten tot de echo 5 juli, en ik ga er vanuit dat alles goed zit 💪.

4 maanden geleden

Superfijn en positive topic ertussendoor! 🍀