Hallo lieve dames,
Ik wil met mijn topic even wat positiviteit de lucht in gooien. Ik merk dat ik veel aangetrokken wordt door negatieve forums. Dit is natuurlijk helemaal oke, omdat er vaak meer wordt gedeeld of gevraagd over dingen die fout kunnen gaan als dat er een positief verhaal wordt gedeeld. Toch merk ik dat ik me hier soms door laat beïnvloeden en mezelf dingen wijs ga maken die totaal niet van toepassing zijn op mijn zwangerschap.
Bij deze wil ik mijn (tot nu toe) positieve zwangerschap met jullie delen in de hoop van jullie ook wat positieviteit te mogen ontvangen.
Mijn naam is Lola, Ik ben 20 jaar oud en woon samen met mijn fantastische vriend en onze hond in Den Bosch. Ik ben 7.5 weken zwanger van ons eerste kindje en ben dolgelukkig.
Wij hebben vandaag een echo gehad om te kijken of het hartje nu wat sneller en nog mooi klopt en dit is zeker het geval! Ons frummeltje groeit perfect en alles zag er super uit. Ik vond het mega spannend omdat ik totaal geen klachten ervaar en hier wat zenuwachtig over was (mede door de diverse forums over dames waarbij het mis ging wanneer ze geen klachten ervaarde). Gelukkig heeft de verloskundige mij verzekerd dat ik in dat geval gewoon erg veel geluk heb en me nergens zorgen over hoef te maken. Ik voel me dus ook top! Alleen soms wat sneller moe maar ik mag zeker niet klagen.
Wij hebben 18 juli de termijn echo en zijn hier mega benieuwd naar.
Ik hoor graag van jullie en hoop meerdere verhalen te horen waarbij de zwangerschap tot nu toe goed verloopt.
Kusjes van mij🥰