Hi dames,
Even een tip van Flip… Voor degene die net als wij vrij veel geboortekaartjes willen gaan versturen: de postzegels worden volgend jaar een stukje duurder. Bestel ze dus nog eventjes voor de jaarwisseling, ze zijn gewoon geldig komende jaren! 😊
Dus je kan wel de postzegels kopen van dit jaar, maar je moet alsnog bijplakken. Heeft niks met geldigheid te maken, je plakt alleen meer zegels 😅. Wat TS zegt is dus niet helemaal correct, je zal altijd moeten bijplakken aan de hand van wat de nieuwe postzegel waarde is.
Bij normale postzegels staat er volgens mij een "1" op en die kun je altijd plakken zonder bijbetalen.
In 2024 kost het 1,14 per stuk en in 2025 gaat het 1,21 kosten. Dat is denk ik wat de topicstarter bedoeld. Goede tip!
En omdat op de december zegels dit niet staat moet je dan bijplakken, begri ...
Ja klopt, voor decemberzegels zijn er speciale bijplak-zegels van 2,3 en 5 cent.
Andere zegels met een nummer kun je gewoon gebruiken zonder bij te plakken.
Had zelf in juni al een velletje geboortezegels gehaald toen het tarief ook steeg. Misschien nu nog maar even aanvullen.
Je kunt trouwens gewoon online bestellen en het wordt dan gratis geleverd!
Hier verkocht iemand laatst zijn teveel aan postzegels via fb voor 65 cent per stuk. Staat gewoon een nr 1 op, dus gelijk maar even gebruik gemaakt van dit koopje haha. Maar ik had anders zeker nu nog gekocht voor januari.
Ja zeker? Beetje lullig als iedereen straks een briefje bij het geboortekaa ...
Ik weet niet voor Nederland, maar hier in België zijn zegels altijd geldig en hoef je niet bij te betalen ook al kosten nieuwe zegels meer.
Kerstzegels zijn standaard goedkoper omdat ze weten dat mensen dan massaal kaartjes versturen. Vind het logisch dat die actie niet eeuwig kan gebruikt worden 😄
Ik weet niet voor Nederland, maar hier in België zijn zegels altijd geldig ...
Ik weet eerlijk niet gezegd hoe het in NL werkt. Met de december zegels nu wel.
Maar wij versturen amper briefpost, dus heb me hier sowieso nooit mee bezig gehouden 🫢