33 Reacties

5 maanden geleden

Wij wilde inderdaad de december zegels gaan halen 🙈. Dan maar een kerst zegel op de envelop, kijkt toch niemand naar denk ik 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Wij wilde inderdaad de december zegels gaan halen 🙈. Dan maar een kerst ze ...
Die mag je maar tot 4 januari gebruiken en anders moet je ze toch aanvullen tot normale prijs

5 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Die mag je maar tot 4 januari gebruiken en anders moet je ze toch aanvullen ...
Maar met normale zegels hoeft dit niet? Je kan dit toch nooit aanvullen zonder er 2 te plakken en dan zit je weer flink over de prijs 😅

5 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Maar met normale zegels hoeft dit niet? Je kan dit toch nooit aanvullen zon ...
Ja daarom haal ik geen decemberzegels, ik snap ook niet hoe je er inderdaad een "beetje" bij kan plakken...

5 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Maar met normale zegels hoeft dit niet? Je kan dit toch nooit aanvullen zon ...
Je moet dus 15 cent bijplakken....

5 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Ja daarom haal ik geen decemberzegels, ik snap ook niet hoe je er inderdaad ...
Nee precies dat! Dan kan je ook wel de normale zegels halen van €1.14 maar dan moet je alsnog bijplakken lijkt me 🤣

5 maanden geleden

Dus je kan wel de postzegels kopen van dit jaar, maar je moet alsnog bijplakken. Heeft niks met geldigheid te maken, je plakt alleen meer zegels 😅. Wat TS zegt is dus niet helemaal correct, je zal altijd moeten bijplakken aan de hand van wat de nieuwe postzegel waarde is.

5 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Dus je kan wel de postzegels kopen van dit jaar, maar je moet alsnog bijpla ...
Nee bij gewone postzegels hoef je niet bij te plakken. Die zijn nog wel geldig in 2025!

5 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Nee bij gewone postzegels hoef je niet bij te plakken. Die zijn nog wel gel ...
Ja zeker? Beetje lullig als iedereen straks een briefje bij het geboortekaartje krijgt dat het niet klopt 🫢

5 maanden geleden

Bij normale postzegels staat er volgens mij een "1" op en die kun je altijd plakken zonder bijbetalen. In 2024 kost het 1,14 per stuk en in 2025 gaat het 1,21 kosten. Dat is denk ik wat de topicstarter bedoeld. Goede tip!

5 maanden geleden

Reactie op MirjamvG33

Bij normale postzegels staat er volgens mij een "1" op en die kun je altijd ...
En omdat op de december zegels dit niet staat moet je dan bijplakken, begrijp ik het zo goed?

5 maanden geleden

Gelijk gekocht! Dank voor je tip

5 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

En omdat op de december zegels dit niet staat moet je dan bijplakken, begri ...
Ja klopt, voor decemberzegels zijn er speciale bijplak-zegels van 2,3 en 5 cent. Andere zegels met een nummer kun je gewoon gebruiken zonder bij te plakken. Had zelf in juni al een velletje geboortezegels gehaald toen het tarief ook steeg. Misschien nu nog maar even aanvullen. Je kunt trouwens gewoon online bestellen en het wordt dan gratis geleverd!

5 maanden geleden

Hier verkocht iemand laatst zijn teveel aan postzegels via fb voor 65 cent per stuk. Staat gewoon een nr 1 op, dus gelijk maar even gebruik gemaakt van dit koopje haha. Maar ik had anders zeker nu nog gekocht voor januari.

5 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Ja klopt, voor decemberzegels zijn er speciale bijplak-zegels van 2,3 en 5 ...
Dankjewel 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ja zeker? Beetje lullig als iedereen straks een briefje bij het geboortekaa ...
Ik weet niet voor Nederland, maar hier in België zijn zegels altijd geldig en hoef je niet bij te betalen ook al kosten nieuwe zegels meer. Kerstzegels zijn standaard goedkoper omdat ze weten dat mensen dan massaal kaartjes versturen. Vind het logisch dat die actie niet eeuwig kan gebruikt worden 😄

5 maanden geleden

Gelijk gedaan, thanks

5 maanden geleden

Domme vraag misschien, maar waar koop je eigenlijk postzegels?

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik weet niet voor Nederland, maar hier in België zijn zegels altijd geldig ...
Ik weet eerlijk niet gezegd hoe het in NL werkt. Met de december zegels nu wel. Maar wij versturen amper briefpost, dus heb me hier sowieso nooit mee bezig gehouden 🫢

5 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik weet eerlijk niet gezegd hoe het in NL werkt. Met de december zegels nu ...
Ik heb het geleerd door het fout te doen 🤣 een vierkante brief sturen kost dus dubbel zoveel 😶