6 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb hiermee door de winkel gelopen, maar vond het zelf heel onstabiel voelen. Kan ook aan mij liggen, denk dat het sowieso per persoon verschillend is. Maar mijn mening is dat ik hem echt niet fijn vond. Succes met de zoektocht❤️

16 dagen geleden

Wij liepen er een rondje mee gelopen om te vergelijken wat het verschil is tussen goedkoop en duur. We zijn voor de dure gegaan (Bugaboo Fox 3). Wat een verschil. Die van Prenatal voelt ielig, instabiel, oncomfortabel voor de baby (geen vering, geen fijne banden), oncomfortabel voor de mama (weinig boodschappenplek, rem in het midden waar je tegenaan kan schoppen). Ik kan er weinig voordelen aan bedenken. Oh en denk ook goed na of je zwart wilt! Wij zijn bewust voor grijs gegaan omdat ie in de zomer anders harstikke heet wordt. Mijn mening: niet doen. Als je het wél in de goedkopere hoek wilt zoeken, ga dan voor een Kinderkraft of..dat andere merk...Qute, volgens mij. Die zitten in de 500 euro range. Succes!

16 dagen geleden

Ik heb hem inmiddels zo’n 15 maanden in gebruik. Heel tevreden mee. Loopt ook prima als je wat langer bent (ben zelf >180). Kan er alleen niet mee over het strand lopen. Maar dat doen we ook zo goed als nooit. Enige nadeel waar ik nu tegenaan loop is dat je er geen duo wagen van kan maken. Maar er kan wel zo’n meerijd plankje achter. Dus voor baby 2 blijf ik hem gewoon gebruiken

16 dagen geleden

Wij hebben zelf bij de BabyDump een koelstra next kinderwagen gekocht. Maar hadden eerst een goedkopere geprobeerd hoe dat liep, maar liep niet heel soepel… maar de Koelstra was top en niet gelijk te duur 💕

16 dagen geleden

Wagen in de winkel geprobeerd… maar vond hem niet fijn. Instabiel en lijkt mij niet comfortabel voor de kleine. Ik zou zelf voor andere kwaliteit gaan.

15 dagen geleden

Ik heb geen ervaring met dezr maar wij hebben een mountainbuggy swift. Heel compact, makkelijk mee te rijden, ... ik vind hem zeer aangenaam en vooral ook fijn qua prijs. We gebruikten hel nu nog steeds voor onze dochter van 3.5 maar bouwen hem, wanneer de baby er is weer om naar de newborn versie.