5 Reacties

één maand geleden

Ik heb mijn kinderen (4 en 7) meegenomen naar de termijnecho 2 weken geleden. Mijn dochter, de oudste, was al erg enthousiast om een keer mee te mogen gaan kijken naar de baby en aangezien het zomervakantie was had ik ook geen andere optie dan ze mee te nemen. (Hun papa en ik zijn niet meer bij elkaar en de omgang gaat zeer moeizaam) Ik had dit vooraf aangegeven bij de verloskundige en zij vond het geen enkel probleem, uiteindelijk hebben mijn kinderen zelfs een beetje extra uitleg gehad en heeft de verloskundige hen van alles laten zien op de echo. Ze hebben ook een eigen fotootje mee gekregen. Ik was er zelf een beetje bang voor of dit zou werken en hoe het zou gaan, maar ik ben heel positief verrast en blij dat het zo kon! Ik merk ook dat de baby nu voor hen veel realistischer is geworden en dat zij er veel meer in meeleven dan voorheen❤️ Mijn zoontje van 4 bijvoorbeeld, vooral wat betreft het klimmen en springen op mama, iets wat hij voortdurend deed voorheen, lijkt wat rustiger te zijn geworden in mijn omgeving. Hij lijkt wat bewuster te zijn van de baby en komt dan ook soms heel lief even aaien over mijn buik, kusjes geven etc. Ik smelt ervan🥰

één maand geleden

Wij willen een pretecho/geslachtsecho doen waarbij ze meegaan. Ze kunnen het bewust meemaken en we willen ze er graag in betrekken

één maand geleden

Ja super leuk! Ik heb met mijn zoontje van 3,5 ook een pretecho samen gedaan. Hij vond het helemaal fantastisch om zijn ‘baby’ broertje of zusje te zien. Dus zeker een aanrader! Het was hierna ook veel concreter voor hem.

één maand geleden

Ligt wellicht eraan hoe oud de andere kinderen zijn? Mijn zoontje is bijna ander half en al 3x meegeweest, ik kan geen oppas regelen voor dat half uurtje echo Dat gaat echt prima! Denk dat het voor oudere kindjes zelfs nog leuker is!

één maand geleden

Wij nemen onze zoon (2j 10m) over 1,5 week mee naar de geslachtsecho. Hij kan niet wachten haha. Ben benieuwd hoe het daar echt gaat zijn