28 Reacties

één maand geleden

Ik heb een pretecho ingepland

één maand geleden

Ik heb voor as maandag een pretecho afspraak staan 🥲 14 weken zwanger

één maand geleden

Ik heb met 15 weken een pretecho

één maand geleden

Aanvullende vraag als je een pretecho wil: in welke week heb je deze ingepland? Ben ook bang voor fout in geslacht.

één maand geleden

Ik heb het met 16 weken

één maand geleden

12 augustus heb ik een geslacht echo en 4D echo in 1, vandaag ben ik 14 weken 🥰👶🏼

één maand geleden

Ik heb mijn pretecho ingepland op 10 september, ben dan 15+2 wilde eigenlijk op 11 september, omdat ik die dag ook jarig ben, maar dan heeft mijn vk geen echo spreekuur.

één maand geleden

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb in week 15 een geslachtsecho ingepland💪🏻

één maand geleden

16 augustus een pretecho gepland voor geslachtsbepaling, ben dan 14.2 inclusief terugkom garantie mocht het niet duidelijk zijn.

één maand geleden

Gewoon wachten! 20 weken is ook nog maar op de helft dus tijd genoeg over voor dingen halen als je echt qua geslacht wilt kopen.. en gratis. En er zit toch een piemel aan of niet veranderd niet als je eerder of later doet haha

één maand geleden

Reactie op jopieee

Gewoon wachten! 20 weken is ook nog maar op de helft dus tijd genoeg over v ...
Hahahaha helemaal waar

één maand geleden

Ik heb de pretecho 27 augustus met 15+5 ☺️ verloskundige zei ook beter richting de 15 a 16 weken dan 13 als je moet kiezen. Omdat ze dan het veel duidelijker in beeld kunnen krijgen en zich dan goed heeft kunnen ontwikkelen

één maand geleden

Wij hebben hem wel ingepland omdat we te nieuwsgierig zijn om 4 of 5 weken langer te wachten..hebben hem nu met 15+6. Het kost ook maar 45 euro en eerlijk gezegd vinden we een extra echo alleen al hartstikke leuk, het is elke keer een geniet momentje … zeker nu ze nog zo klein zijn en alle ruimte hebben in je buik en je ze van alles ziet doen

één maand geleden

Ik heb vandaag de pretecho geslachtsbepaling gehad met 13+4. Overduidelijk een jongetje! Ik heb het gedaan zodat ik weet welke kleding ik kan kopen. Wil liever alles van te voren klaar hebben, tegen het einde ben ik KO.

één maand geleden

Reactie op Soontobemama

Ik heb mijn pretecho ingepland op 10 september, ben dan 15+2 wilde eigenlij ...
Oo wat grappig! Ik heb hem 9 september gepland op mijn verjaardag. Voelt dan toch een beetje als een cadeautje 🥰

één maand geleden

Ik heb voor 26 augustus een pret echo gepland ben dan 15+9. 30 augustus een mini gender reveal party met familie en wat vrienden 🥰.

één maand geleden

Pretecho met 16 weken!

één maand geleden

Pretecho ingepland met 14+3 :) Ik mag ook gratis terug als baby niet meewerkt. We doen het omdat mijn zusje voor de 20 weken echo weg gaat voor een half jaar naar het buitenland, dus ik wil dit in elk geval met haar vieren 😊

één maand geleden

Hier een pretecho ingepland met 15+1 weken. Kan niet wachten 😍 Nog 3 weken geduld hebben

één maand geleden

Maandag geslachtsbepaling met 14+1, 2 weken erna weer, omdat ons zoontje eerst een meisje was, willen we het nu zeker weten 😜. Maar ik denk het geslacht al gezien te hebben tijdens de 13 weken echo 😬