28 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij hebben een pretecho gepland. Voornamelijk met als rede dat wij het leuk vinden om de kleine nog even te kunnen bewonderen tussen de 13 en 20 weken echo in. Met als voordeel dat we dan het geslacht ook al horen en we weer een beetje meer kunnen fantaseren 馃グ

茅茅n maand geleden

Wij hebben de pretecho gepland met 14+4 weken. Ben zo benieuwd, kan niet langer wachten! En een extra moment naar de baby kijken is altijd welkom 馃グ

茅茅n maand geleden

Voor de gender reveal komen we op een datum van 21-09 ivm zomerperiode dat alle vrienden/familie terug zijn.. dan ben ik 21 weken, duurt nog lang馃槄 Ze vertelde me dat ze bij de 20 weken echo niet een envelop kunnen meegeven en je verplicht moet meekijken, ik heb er dus voor gekozen om 2 dagen na de echo een geslachtsbepalingsecho te laten doen en bij de 20 weken echo aangeven dat we het nog niet willen weten. Ik ben wel bang dat ik de komende echo鈥檚 iets ga zien of dat ze zich verspreken bij de 20 weken echo 馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Wij hebben hem met 15+5 ingepland op mijn vriend zijn verjaardag 馃グ

茅茅n maand geleden

Heb m gehad bij 13+6. Aankomende zondag weet ik wat ! 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op El.11

Heb m gehad bij 13+6. Aankomende zondag weet ik wat ! 馃グ
Was het gelukt zo vroeg? Heb je zondag je gender reveal?

茅茅n maand geleden

Donderdag met 13+0 ik was er vorige week al 12+0 en toen was het eigelijk al vrij duidelijk 馃お maar voor de zekerheid donderdag nog een keer kijken

茅茅n maand geleden

We hebben een extra echo ingepland. Die hebben we op 12/08 dan is mijn man jarig en ben ik 14.3 weken. Hij wilde wachten tot 20 weken maar ik kan echt niet zo lang wachten, wil het zo graag weten 馃グ