9 Reacties

één maand geleden

Ik zou het wel doen 💞 alleen geen achtbanen 🎢. Veel plezier morgen!

één maand geleden

Ik heb in een pretpark gewerkt en mijn ervaring is dat er bij de attracties staat of het mag of niet. maar de attracties die je nu noemt zouden inderdaad gewoon moeten kunnen.

één maand geleden

De attracties waar je dochter van 1,5 in mag zijn waarschijnlijk prima om zwanger ook in te gaan 🙂. Vaak staat het ook aangegeven bij de attractie als het niet geschikt is voor zwangeren.

één maand geleden

Zo lang je niet misselijk wordt van de draaimolen kan dat vast. De achtbanen en dingen met veel G kracht zou ik overslaan.

één maand geleden

Ik ging vorige week met 12 weken met mn zus en nichtje naar de Efteling! Alle achtbanen overgeslagen en alles met veel kracht (bijv de water slides mag ook niet) niet gedaan, staat vaak goed aangegeven bij attracties. Vooral lekker de andere dingen doen waar je dochtertje ook in gaat, en anders ben je een goede tassen sitter! Een tip: drink voldoende en blijf uit de zon, ik was echt uitgedroogd na zon dag lopen in volle zon, ookal had ik 2l op! Neem een hoed mee en zorg goed voor jezelf!

één maand geleden

Reactie op AmandaVos

Zo lang je niet misselijk wordt van de draaimolen kan dat vast. De achtbane ...
Haha dat word ik wel, zelfs als ik niet zwanger ben 😅

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Ik ging vorige week met 12 weken met mn zus en nichtje naar de Efteling! Al ...
Merci voor de tips!

één maand geleden

Ik ga enkel nog op de plopboten🙈

één maand geleden

Reactie op TyeTom123

Ik ga enkel nog op de plopboten🙈
Haha, ik heb op de plopboot, tractors, bumba autootjes, tik tak bootjes mee geweest dus echt enkel de hele rustige dingen 🙈