627 Reacties

één maand geleden

Ik heb vandaag geprikt met 10+3. Anders ging de poli hier dicht ivm vakantie. Hopelijk duurt de uitslag niet al te lang.

één maand geleden

Ik ga morgen ochtend prikken. 10 werkdagen staat er voor. Maar hooen dat het iets eerder is.

één maand geleden

Heb ook al gehad met 10+6 afgelopen donderdag en uitslagen krijgen we binnen 10 dagen

één maand geleden

Ik ga woensdag prikken. Uitslag binnen 10 dagen

één maand geleden

Ik ga donderdag prikken. Zie er zo tegen op ben zo bang voor bloedprikken😱😱

één maand geleden

Ik heb hem gedaan, donderdag. Wachttijd van 14 dagen

één maand geleden

Ik ben vanmorgen wezen prikken. VK gaf aan dat het vaak 14 dagen duurt voordat je de uitslag hebt, en de mevrouw vanmorgen bij het prikken zei 10 dagen.. ik wacht rustig af😊

één maand geleden

Ik heb vorige week woensdagmiddag geprikt en de verloskundige zei max 2 weken waarschijnlijk eerder maar, vandaag al uitslag alles goed!

één maand geleden

Wij slaan de nipt over en gaan gelijk voor de vlokkentest (ik ben erfelijk belast). Donderdag de intake hiervan

één maand geleden

Reactie op Shari38

Ik heb vorige week woensdagmiddag geprikt en de verloskundige zei max 2 wek ...
Dat is rap! Weet je welk medisch centrum het bloed heeft onderzocht?

één maand geleden

Reactie op plukdedag.-

Dat is rap! Weet je welk medisch centrum het bloed heeft onderzocht?
Nee eerlijk gezegd geen idee. Ik weet wel dat ik normaal naar de prikpost ga op het dorp maar, omdat de termijn echo pas s'middags kon ben ik in het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem wezen prikken denk dat dat ook verschil heeft gemaakt.

één maand geleden

Vorige week maandag NIPT + Neven gedaan en die vrijdag alles al binnen. Goed nieuws , alles is goed 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Cristel1991

Vorige week maandag NIPT + Neven gedaan en die vrijdag alles al binnen. Goe ...
Alles in onderzocht in Amsterdam zag ik op de papieren staan.

één maand geleden

Wauw wat snel! Op de bruine envelop stond Maastricht zag ik vanmorgen, dus ik ga er maar vanuit dat het daar heen gaat. Hoop dat ze daar ook snel zijn😉

één maand geleden

We hebben bewust gekozen om de NIPT niet te doen. Het bloed prikken word dat altijd via VK naar een priklocatie /ziekenhuis verwezen?

één maand geleden

Reactie op Twin Mom

Wauw wat snel! Op de bruine envelop stond Maastricht zag ik vanmorgen, dus ...
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook Maastricht, die waren toen erg rap, binnen een week al!

één maand geleden

Reactie op Cristel1991

Alles in onderzocht in Amsterdam zag ik op de papieren staan.
VUMC is dus lekker snel, fijn!

één maand geleden

Ik mag normaal nu al, maar de gynaecoloog is op vakantie. 31 juli pas, ben dan 14 weken al. Bij ons vorig kindje na 7 dagen resultaat

één maand geleden

Vandaag mogen prikken met 10+5 voor de NIPT met nevenbevindingen. Er staan inderdaad 10 dagen voor. Via vumc

één maand geleden

Heb met 10+2 geprikt en had met 10+5 al de uitslag. NIPT zonder nevenbevindingen. In Rotterdam.