627 Reacties

één maand geleden

Reactie op puck1999

Vrijdag geprikt, net gebeld: alles is goed 🤍🫶🏼
Oh wauw wat snel, gefeliciteerd! Ik heb ook vrijdag geprikt, gaat naar Amsterdam, bij jou ook het geval geweest?

één maand geleden

Reactie op AmandaVos

Vandaag gebeld met uitslag van de NIPT van afgelopen vrijdag, alles ziet er ...
Gefeliciteerd, wat snel zeg. Ik heb ook afgelopen vrijdag geprikt, nog geen uitslag. Het ging naar Amsterdam, bij jou ook?

één maand geleden

Hier vorige week donderdag geprikt en vanmorgen een goede uitslag. Ook Amsterdam.

één maand geleden

Vandaag geprikt, is opgestuurd naar Maastricht.. spannend

één maand geleden

Reactie op babydreams

Ik heb niet gespiekt (want dan ga ik zeker plat haha) maar volgens mij moes ...
Mijne was gisteren.

één maand geleden

Vandaag een goede uitslag gehad via de VU!. Werd nogal zenuwachtig door de berichten hier, dus vandaag zelf gebeld want het duurde met wat lang… uitslag was al een week geleden binnengekomen maar er was iets misgegaan met het mailen.

één maand geleden

Donderdagochtend 25 juli geprikt en vandaag 31 juli een goede uitslag. Geprikt in Drenthe en volgens mij gaat dat naar de VU.

één maand geleden

Reactie op thegeek

Oh wat kut… dus nu nog een keer?
Helaas wel

één maand geleden

Reactie op leonie2023

Hier vorige week donderdag geprikt en vanmorgen een goede uitslag. Ook Amst ...
Gefeliciteerd, wat goed. Ik heb vrijdag geprikt, ging ook naar Amsterdam. Hopelijk deze week nog uitslag. Was jij in de ochtend of middag? Misschien maakt dat ook uit.

één maand geleden

Nu wordt ik toch wat zenuwachtig. Ik heb vrijdag in Utrecht geprikt en ben anoniem gebeld vanmiddag. Ik zag het net te laat en had het ook nog niet verwacht. Het kan ook totaal iets anders zijn als je privé gebeld wordt natuurlijk maar ben wel bang dat het daarvoor is. Want bij vondst van een nevenbevinding zou het UMC direct bellen en die bellen altijd anoniem. Ik kreeg wel bericht van de VK dat mijn vitamine D te laag is vanmorgen maar volgens mij staat dat los van elkaar als ik het hier zo lees. Toch spannender dan ik dacht dit. In ieder geval super fijn al jullie goede uitslagen!

één maand geleden

22 juli geprikt maar helaas nog steeds geen uitslag gehad 31 juli, zou doorgestuurd worden naar het Erasmus 🤔🥴

één maand geleden

Vorigeweek dinsdag geprikt en gister uitslag. Precies een week dus. Ging naar amsterdam

één maand geleden

Weet iemand de wachttijd van Apeldoorn Gelre Ziekenhuizen voor de uitslag van de NIPT + nevenbevindingen? Het is vandaag een week geleden en het begint nu spannend te worden. 🫣

één maand geleden

Reactie op Mariekebur

Weet iemand de wachttijd van Apeldoorn Gelre Ziekenhuizen voor de uitslag v ...
Ik ben hier ook benieuwd naar! Morgen ook een week geleden en ook geprikt bij Gelre Apeldoorn!

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Gefeliciteerd, wat goed. Ik heb vrijdag geprikt, ging ook naar Amsterdam. H ...
Ik had donderdag om 10.30 geprikt in ter gooi. En van daaruit is het naar Amsterdam gegaan. Bij m’n vorige zwangerschap had ik op vrijdag ochtend geprikt en kreeg ik op donderdag de uitslag. Dus eigenlijk precies binnen een week nu 2x

één maand geleden

Reactie op AmandaVos

Utrecht, geprikt bij de prikpost naast het Diaconessenhuis. En blijkbaar ve ...
Oh fijn dat je al gebeld bent! Ik ook UT en Diakonessen. Nog niet gebeld helaas

één maand geleden

Afgelopen vrijdag einde middag geprikt, en kreeg straks al de uitslag!😱 Alles goed gelukkig!

één maand geleden

Reactie op DS4

Nu wordt ik toch wat zenuwachtig. Ik heb vrijdag in Utrecht geprikt en ben ...
Ik zou hier ook nerveus van worden. Voor nu maar even ervan uit gaan dat het wat anders is en je geluid op aan zetten ❤️

één maand geleden

Ik heb de 17e laten prikken en had de 25e de uitslag al. Alles goed gelukkig, zowel voor de nipt als de nevenbevindingen 🤗 pak van mn hart! 🙏

één maand geleden

Reactie op babydreams

Ik zou hier ook nerveus van worden. Voor nu maar even ervan uit gaan dat he ...
Ja dat ga ik morgen zeker doen. Hoe weet iedereen trouwens waar het heen gestuurd werd? Hebben jullie dat gevraagd?