627 Reacties

één maand geleden

Vorige week vrijdag geprikt 26 juli en vandaag de (goede) uitslag gekregen. Dat van ons ik naar het Erasmus gestuurd

één maand geleden

Reactie op annapwater

Afgelopen vrijdagmiddag getest, vanochtend om 09:00 uur de uitslag - geen b ...
Wat snel! En gefeliciteerd. Ik heb ook vrijdag middag getest, ging ook naar VUmc. Alleen nog geen uitslag...

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Wat snel! En gefeliciteerd. Ik heb ook vrijdag middag getest, ging ook naar ...
Ik hoop dat je morgen de uitslag krijgt ❤️ ik duim ervoor, en een goede uitslag natuurlijk!

één maand geleden

Ik heb geprikt op 10+5 in Lelystad, en nu is het afwachten! Volgende week krijgen we de uitslag

één maand geleden

Reactie op nice88

Ik moet morgen prikken in zwolle meer mensen die daar geweest zijn ? Hoelan ...
Zwolle gaat naar VU. Waarschijnlijk een kleine week.

één maand geleden

Ik lees nu dat je hier in België pas terugbetaald wordt vanaf 12 weken... ze hebben mij vroeger ingepland en hier niets over gezegd? Hoop maar dat ik geen dikke rekening krijg 😬

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik lees nu dat je hier in België pas terugbetaald wordt vanaf 12 weken... z ...
Oh nee. Wat kost ie dan? :o

één maand geleden

Reactie op babydreams

Oh nee. Wat kost ie dan? :o
Bijna 300 😯, heb net even een mailtje gestuurd naar de gynaecologie afdeling om dit na te vragen 🙈 officieel volgens mijn dossier hebben ze de bloedafname gedaan met 11+4 weken...

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Bijna 300 😯, heb net even een mailtje gestuurd naar de gynaecologie afdeli ...
😵‍💫😵‍💫😵‍💫 ouch! Ik hoop voor je dat het wel alsnog vergoed wordt, jeetje zeg

één maand geleden

Reactie op nienke0101

Wat heb je het duidelijk uitgelegd, dank je wel! Ik voel mij nu inderdaad w ...
Het zijn officieel wel 10 werkdagen 🙂 En anders gewoon even bellen met je verloskundige. Ik heb dinsdagochtend gebeld, toen was er nog niks. Maar ze hadden het in de middag dus al wel… had me twee dagen in stress kunnen schelen 🙈

één maand geleden

Reactie op Fleuri25

Het zijn officieel wel 10 werkdagen 🙂 En anders gewoon even bellen met je ...
Ik heb vanmiddag uitslag ontvangen. Gelukkig was alles goed. En inderdaad ik zag dat de uitslagen 29ste al bekend waren. Dus een paar dagen ergens blijven rondhangen. Jaa poehh ik had zelfs Aumc gebeld 😂. Ik zag op de website van nipt dat mijn bloedafgiftelocatie daarheen verstuurt. Helaas mochten ze niks zeggen, maar binnen een paar uur dus wel gelukkig uitslag mogen ontvangen

één maand geleden

Reactie op nienke0101

Ik heb vanmiddag uitslag ontvangen. Gelukkig was alles goed. En inderdaad i ...
Waar kan je zien waar de bloedafgiftelocatie het bloed heen stuurt?

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Waar kan je zien waar de bloedafgiftelocatie het bloed heen stuurt?
Als je googled naar nipt kom je op die website. En dan moet je klikken op bloedafgiftelocatie. Dan kan je een bestand downloaden. Alleen is het niet 100% accuraat. Bij mij stond dat die naar aumc zou gaan, uitslag is van vumc. Wellicht dat amsterdam onderling nog verdeelt met elkaar 🤷‍♀️

één maand geleden

Ik werd gisteren gebeld dat mijn nipt test niet is uitgevoerd. Ze hadden mijn buizen wel ontvangen maar konden ze (door een nieuw systeem?) niet koppelen waarop ze zijn vernietigd. De vrouw die ik aan de telefoon had was er niet over te spreken en ging een klacht indienen omdat het volgens haar elke week wel bij iemand voorkomt. Gaat overigens om het EMC. Nou vind ik het helemaal niet erg om opnieuw te prikken maar dat belletje heeft mij wel een aantal jaar van mijn leven gekost 😅 Maar goed, a.s woensdag de 13 weken echo wat hopelijk weer voor wat geruststelling kan zorgen.

één maand geleden

Reactie op Kimberley2802

Ik werd gisteren gebeld dat mijn nipt test niet is uitgevoerd. Ze hadden mi ...
Zo dat snap ik! Wat vervelend!

één maand geleden

Reactie op Kimberley2802

Ik werd gisteren gebeld dat mijn nipt test niet is uitgevoerd. Ze hadden mi ...
Wat vervelend zeg. Wel fijn dat die vrouw kwaad werd in jouw plek haha

één maand geleden

Maandag geprikt net de uitslag! Alles is helemaal goed🥳

één maand geleden

Reactie op Madeliefje33

Maandag geprikt net de uitslag! Alles is helemaal goed🥳
Oeh zo fijn ☺️ ik heb ook maandag geprikt en gaat naar Maastricht. Maar ik heb pas om 16:40 geprikt dus vrees dat ik het niet voor het weekend hoor 😢

één maand geleden

Reactie op babydreams

😵‍💫😵‍💫😵‍💫 ouch! Ik hoop voor je dat het wel alsnog vergoed wordt, jee ...
Heb antwoord. Ze hebben het nagevraagd en zal gewoon vergoed worden omdat ze zelf de afspraak anders inplanden. Gelukkig!

één maand geleden

Reactie op anno123123

Oeh zo fijn ☺️ ik heb ook maandag geprikt en gaat naar Maastricht. Maar ik ...
Spannend! Ik heb gewoon m’n verloskundige gemaild met de vraag of t binnen was ( ben hypochonder 🙈 ) en toen belde ze terug dat ze gelijk had gekeken en t was binnen! ( Erasmus )