627 Reacties

één maand geleden

Reactie op m7943

Ohh dat is wel heel prettig! Ik moet nog wachten tot 12 augustus.. :(
Aah balen.. nog even wachten dus

één maand geleden

Reactie op noes1x

Met!
Naja. Ik heb maandag in ede geprikt. Wel pas om 16:40 maar nog niets gehoord 😢

één maand geleden

Reactie op anno123123

Naja. Ik heb maandag in ede geprikt. Wel pas om 16:40 maar nog niets gehoor ...
Ah dat is vreemd! Ik heb om 12.30 geprikt, en werd door de poli gynaecologie gebeld vanmiddag! Loop jij ook in het ziekenhuis of gewoon bij de vk? Misschien dat daar het verschil in zit?

één maand geleden

Reactie op noes1x

Ah dat is vreemd! Ik heb om 12.30 geprikt, en werd door de poli gynaecologi ...
Nee ik loop bij de vk maar toch toen ik las dat je het in ede hebt afgenomen dacht ik wel even ojee. Want ik was 2 dagen eerder 😅 maar misschien dat de verloskundige gewoon iets later is…. Of dat ze prioriteiten lijst hebben met eerst melden ziekenhuis en dan pas vk???? Geen idee ik wacht t af maar niet goed voor de spanning dit 🤣🙏🤞

één maand geleden

Reactie op anno123123

Nee ik loop bij de vk maar toch toen ik las dat je het in ede hebt afgenome ...
Ah oké! Ja dat zou het misschien kunnen zijn, ik zit zelf in Ede bij de gynaecoloog. Zal vast niet lang meer duren! 🍀

één maand geleden

Reactie op noes1x

Ah oké! Ja dat zou het misschien kunnen zijn, ik zit zelf in Ede bij de gyn ...
Ik hoop het. Toch wel extra spannend nu 🤞

één maand geleden

Ik heb vrijdag geprikt, en vandaag de uitslag. (Utrecht - Maastricht). Ik heb de VK gebeld en zij mailde echt net pas mijn uitslag door (avond om 22.15) terwijl het in de middag al bekend was. Ze wilde pas na het weekend bellen… dus het kan ook echt even bij de VK blijven liggen.

één maand geleden

10+6 getest op 26-7 en uitslag op 2-8. NIPT en nevenbevindingen. Alles helemaal goed.

één maand geleden

Ik heb dinsdag geprikt verder nog geen uitslag maar sinds vandaag doet mijn arm pijn, heb blauwe plekken rond de prik plek. Is dat normaal dat dat zo laat komt?

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Ik heb dinsdag geprikt verder nog geen uitslag maar sinds vandaag doet mijn ...
Kan door het warme weer komen is mij verteld ik heb vrijdag geprikt toen gaf ze aan dat de plek extra pijnlijk kan zijn ivm de warmte

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Ik heb dinsdag geprikt verder nog geen uitslag maar sinds vandaag doet mijn ...
Ja, dat kan echt pas later komen! Ik word zeer regelmatig geprikt voor een infuus, soms is het meteen erna blauw, soms pas dagen later, en soms helemaal niet, geen pijl op te trekken 😂

één maand geleden

Dinsdagmiddag geprikt in Martini ziekenhuis, maar nog geen uitslag? Hoelang hebben jullie gewacht! 🫣

één maand geleden

Vorige week vrijdag 26/7 geprikt en toen ik vanmiddag inlogde op het portaal stond de uitslag eindelijk in mijn dossier ! Emc.

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Vorige week vrijdag 26/7 geprikt en toen ik vanmiddag inlogde op het portaa ...
Hopelijk goed resultaat! Welk portaal bedoel je dan? Zwangerportaal?

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Vorige week vrijdag 26/7 geprikt en toen ik vanmiddag inlogde op het portaa ...
Zo dat is snel! Hier ook 26/7 geprikt en helaas nog niets 😭

één maand geleden

Reactie op Soppie1991

Hopelijk goed resultaat! Welk portaal bedoel je dan? Zwangerportaal?
Ja daar staat het idd onder het kopje dossier

één maand geleden

Reactie op Soppie1991

Hopelijk goed resultaat! Welk portaal bedoel je dan? Zwangerportaal?
Ja gelukkig wel! Had even stress omdat we 8 kalenderdagen verder waren. Indd zwangerenportaal en dan onder “totaal” . Onder gedeelde documenten kan je bvb de brief vinden maar die was bij mij nog niet geüpload door de verloskundige .

één maand geleden

Reactie op chp2024

Zo dat is snel! Hier ook 26/7 geprikt en helaas nog niets 😭
Ik had geluk dat de dienstdoende verloskundige het vandaag nog in mijn dossier heeft overgetypt… anders was het maandag pas gekomen. Kan me voorstellen dat niet elke dienstdoende verloskundige dat doet, zeker als het druk is in het weekend

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Ik had geluk dat de dienstdoende verloskundige het vandaag nog in mijn doss ...
Mag ik vragen hoe die uitslag er in je portaal uitziet? Want bij mij staan er meerdere onderzoeken in die ik helemaal niet heb gehad 😅 wilde daar maandag even over bellen

één maand geleden

Reactie op chp2024

Mag ik vragen hoe die uitslag er in je portaal uitziet? Want bij mij staan ...
Via deze link vind je meer informatie over hoe je het kan vinden https://www.belle-vie.nl/media/q14g5mvs/stappenplan-zwangerenportaal-voor-clienten.pdf Verder zag ik onder het kopje “totaal in mijn dossier” dit staan, zie screenshot. Als je op de datum klikt, open je het consult en zie je nog meer info, dan kan je de volledige tekst lezen, nu is een deel weggevallen