627 Reacties

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Via deze link vind je meer informatie over hoe je het kan vinden https:// ...
Omg in m'n dossier stond nog niks maar in m'n documenten wel!! Dankzij jou kunnen vinden en gelukkig ook hier niks gevonden!! Dank je wel 🥰🥰💙💙🩷🩷

één maand geleden

Reactie op chp2024

Omg in m'n dossier stond nog niks maar in m'n documenten wel!! Dankzij jou ...
Heel fijn, gefeliciteerd! ❤️ kun je met een goed gevoel naar bed

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Heel fijn, gefeliciteerd! ❤️ kun je met een goed gevoel naar bed
Dank je wel jij ook !! 🥹💙🥹🩷

één maand geleden

Dinsdag 30-7 om 08:00 bloed geprikt en vandaag 4-8 de uitslag dat alles goed is. Vrijdag is de uitslag al bij de verloskundige binnen gekomen dus al met al erg snel! Erasmus MC

één maand geleden

Net gebeld door de vk. Nipt+nevenbevindingen was helemaal goed! Uitlag was inderdaad afgelopen vrijdag om 12:00 al binnen maar moest toen nog verwerkt worden door de verloskundige, vandaar nu net pas gebeld. Super blij 💗☺️

één maand geleden

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is? Hoorde van mijn VK dat er een kans is dat hij niet lukt als je zo vroeg prikt. Terwijl je met 10 weken al mag prikken

één maand geleden

Reactie op Janinedejong1

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is ...
Geen ervaring, maar denk dat dit de reden is dat ze in België pas vergoeden vanaf 12 weken. Het kan vroeger, maar dan heb je een risico dat er nog niet genoeg dna van het kindje in je bloed zit. Hopelijk lukt die wel gewoon!

één maand geleden

Reactie op Janinedejong1

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is ...
Ik was met 9+5 geprikt (bleek achteraf, ik was teruggezet met de termijnecho) en er was gewoon genoeg DNA gevonden om de test uit te voeren

één maand geleden

Reactie op Janinedejong1

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is ...
Ik heb geprikt met 10+3 en is gewoon gelukt. Mocht zelf al op de dag dat ik 10 weken was maar toen was er geen plek!

één maand geleden

Reactie op Janinedejong1

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is ...
Ja bij mij, bij bijna 11 geprikt. Na 2 weken uitslag dat het niet gek gelukt is. 30-7 opnieuw getest, wacht nog op resultaat. Ben ondertussen 14+3. Assistent van vk gaf aan dat ze steeds vaker een tweede aanvraag voor de nipt moet doen.

één maand geleden

Ik heb net de 13 weken echo gehad en gevraagd naar de uitslag van de NIPT. Deze is 25-07 afgenomen maar uitslag was er nog niet. Echo was wel goed gelukkig.

één maand geleden

Reactie op Janinedejong1

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is ...
Ik heb met 10+6 geprikt en dat is gelukt

één maand geleden

26/7 geprikt, net een goede uitslag ontvangen!

één maand geleden

Ik heb net geprikt met 12+4 vrij laat maar kwam zo uit 🤷‍♀️

één maand geleden

Ik heb 30-07 geprikt en vandaag (6 dagen later) gelukkig een goede uitslag gehad 🥳

één maand geleden

Reactie op Janinedejong1

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is ...
Dat kan inderdaad gebeuren. Bij de NIPT kijken ze naar het vrije materiaal in je bloed; daar zit ook DNA van de baby en placenta in. Daar moet echter wel voldoende van zijn om de test te kunnen doen en dat wisselt per persoon. Ook speelt je BMI mee. Hoe hoger dit is, hoe lastiger het is om genoeg vrij materiaal te vinden. Ik heb geprikt met 10+5 maar echo gaf die dag 11+1 aan. NIPT was gelukkig gelukt 🙂

één maand geleden

31-7 geprikt.. 🙏🏻 Wacht nog op de uitslag.. hopelijk komt het snel.. moet van Hengelo naar Maastricht..

één maand geleden

Reactie op shar3099

31-7 geprikt.. 🙏🏻 Wacht nog op de uitslag.. hopelijk komt het snel.. moet ...
Hier 30-7 maar dan bij zgt almelo... kan ook niet wachten🫣

één maand geleden

Reactie op littledutchess

Hier 30-7 maar dan bij zgt almelo... kan ook niet wachten🫣
Spannend idd.. 🧸😫 Mijn bloedwaarden stonden wel in mijn MST. Daar was niks bijzonders te zien.

één maand geleden

Ik heb 30 juli geprikt in Rotterdam. Was toen precies 10+0 weken… Als ik hier lees dat mensen hun uitslag wel al hebben die op diezelfde dag hebben geprikt en dat het blijkbaar ook kan mislukken ga ik me toch een beetje druk maken. Ben momenteel op vakantie en het leek ons juist zo fijn het na onze vakantie en een (hopelijk!!!) goede nipt uitslag eindelijk te kunnen vertellen. Hopelijk word ik snel gebeld. In principe staat er natuurlijk 2 weken voor maar goed als je hier zoveel andere verhalen leest dan ga je daar ook toch een beetje op hopen!