627 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb afgelopen week geprikt met 10+4, uitslag zou ongeveer 10 dagen duren.

2 maanden geleden

Ik heb de uitslag van de NIPT al binnen. Heel snel, ik heb afgelopen donderdag geprikt, dus na 4 werkdagen was de uitslag er al. Alles goed gelukkig 🍀

één maand geleden

Ik heb de termijnecho met 11+3 en de verloskundige wilt dan pas een doorverwijzing hiervoor geven. Vervelend, want ik ga daarna op vakantie voor 2,5 week en wordt lastig om dan pas in te plannen. Ben ZZPer en heb het rondom vakanties altijd enorm druk😅

één maand geleden

Net de termijnecho gehad en nipt geprikt. 2 dagen twrug gezet. Vandaag precies 10 weken dus kon net🤪

één maand geleden

Vandaag geprikt voor de NIPT met 11+2. Uitslag duurt volgens de vk zo'n 2 weken.

één maand geleden

Ik heb morgen de afspraak staan voor de NIPT om bloed te prikken. Dan 11 weken zwanger. Spannend of alles goed zal zijn! Heb et goed gevoel over dus laten we vanuit gaan alles goed is!

één maand geleden

Vandaag geprikt! Flauw gevallen haha .. ze zeggen door vakantie kan t 3 weken duren ? 😅

één maand geleden

Reactie op marloes99

Vandaag geprikt! Flauw gevallen haha .. ze zeggen door vakantie kan t 3 wek ...
Oh het is ook zo veel hé😅 ik ben al paar keer flauw gevallen na bloedprikken dus toen ik ook dit keer duizelig werd mocht ik even iets langer blijven zitten. Maar 3 weken? Het lijkt me bizar dat er zoveel verschil tussen kan zitten. Ik hoop het ook niet haha

één maand geleden

Donderdag ochtend geprikt en gisteren middag de uitslag al!

één maand geleden

Reactie op JE1992

Ik heb de termijnecho met 11+3 en de verloskundige wilt dan pas een doorver ...
Kan je niet op de dag van de termijn echo nog lab aanvragen? Wij hebben de 25e termijn echo ook met 11+3 en gaan de 26e op vakantie. Ik ga de 26e nog prikken in de ochtend

één maand geleden

Vandaag NIPT geprikt en gaat naar Rotterdam. Werd 10 werkdagen gezegd.

één maand geleden

Reactie op JE1992

Ik heb de termijnecho met 11+3 en de verloskundige wilt dan pas een doorver ...
Ze mogen pas het formulier van de nipt meegeven als je de termijn echo hebt gehad. Dus klopt hoor was hier ook. Ik heb gelijk geprikt na mijn termijn echo.

één maand geleden

Reactie op Shari38

Ze mogen pas het formulier van de nipt meegeven als je de termijn echo hebt ...
Ik heb al bloedprik voor de termijn echo😊. Je mag vanaf 10 weken prikken voor de nipt ik ben nu 11+3. Met de echo was ik 10 +1 en kreeg het formulier al mee(heb volgende week pas mijn termijn echo).

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Wij slaan de nipt over en gaan gelijk voor de vlokkentest (ik ben erfelijk ...
Wat spannend! Hoe is je intake gegaan?

één maand geleden

Reactie op Shari38

Ze mogen pas het formulier van de nipt meegeven als je de termijn echo hebt ...
Ja maar hier moet je een afspraak maken bij Certe. En dan is het gewoon bloed prikken zwangere + Nipt. Dan hoef je het formulier dus pas te hebben als je daadwerkelijk gaat prikken. Mocht de echo niet goed zijn dan kan je de afspraak zo afzeggen

één maand geleden

Reactie op MK-89

Ja maar hier moet je een afspraak maken bij Certe. En dan is het gewoon blo ...
Klopt helemaal. Al kun je bij certe meestal de volgende dag Al terecht dus of dat echt het verschil maakt weet ik niet. Maar je kunt inderdaad de afspraak wel alvast inplannen. Bij certe.nl en dan ziek je zwangerschapsonderzoek :NIPT

één maand geleden

Reactie op Roxx

Klopt helemaal. Al kun je bij certe meestal de volgende dag Al terecht dus ...
Ook als je met nevenbevindingen wilt

één maand geleden

Reactie op Roxx

Klopt helemaal. Al kun je bij certe meestal de volgende dag Al terecht dus ...
Hier dus echt weinig plek. De eerste week was al vol dus wat blij dat ik op tijd afspraak had gepland ivm vakantie

één maand geleden

Reactie op Roxx

Ook als je met nevenbevindingen wilt
Ja dit maakt niks uit voor het prikken

één maand geleden

Reactie op Roxx

Wat spannend! Hoe is je intake gegaan?
Op de uitloop na ging het prima. Ze boden ook een maatschappelijk werkster aan, ongeacht de uitslag of keuze van de vlokkentest