627 Reacties

één maand geleden

NIPT + Nevenbevindingen geprikt op 31-07 en op 01-08 naar VU gestuurd. Vandaag uitslag in mijn mail en op de uitslag stond gisteren al bekend was. Alles was goed ben blij dat ik het heb gedaan, valt een hele last van me af.

één maand geleden

Op 31-7 nipt geprikt zonder nevenbevindingen en net gehoord dat alles goed was 🥰

één maand geleden

Wat snel allemaal! Fijn dames!

één maand geleden

Reactie op Lb1993

Ik heb 30 juli geprikt in Rotterdam. Was toen precies 10+0 weken… Als ik hi ...
Bij mij is het dus misgegaan bij het EMC. Konden de buizen niet koppelen waarop ze zijn vernietigd. Ik ben hier niet over geïnformeerd, de locatie waar ik had geprikt belde mij op omdat ze geen melding kregen dat de NIPT test was gedaan. Heel vervelend allemaal! Heb zojuist opnieuw laten prikken dus ik hoop maar dat het nu wel goed komt. Dit schijnt vaker te gebeuren bij het EMC. Misschien omdat ze net over zijn op een nieuw systeem.

één maand geleden

Reactie op jojo2000123

Wij hebben zojuist telefoon gekregen van onze verloskundige dat onze Nipt u ...
Hoe is het met je ? Heb je de vlokkentest al gehad ? 🍀

één maand geleden

Vandaag de vlokkentest gedaan (zonder vooraf nipt). Over 2-3 weken krijgen we de uitslag 🤞🏻

één maand geleden

Ik word net gebeld dat de buisjes gebroken zijn en/of te lang ondwerweg. Kan nu pas aanstaande vrijdag of volgende week donderdag pas weer prikken 😟

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Vandaag de vlokkentest gedaan (zonder vooraf nipt). Over 2-3 weken krijgen ...
Waarom zonder de nipt? Hopelijk zit het goed 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op HAG5225

Waarom zonder de nipt? Hopelijk zit het goed 🤞🏻
Ik ben al in het bezit van een erfelijke ziekte

één maand geleden

Vandaag goede uitslag van de NIPT gehad, gisteren ook een hele mooi, goeie 13 weken echo! 🥳🥳🥳

één maand geleden

Reactie op Kersje12

Ik word net gebeld dat de buisjes gebroken zijn en/of te lang ondwerweg. Ka ...
Wat mega vervelend!! Hoelang geleden heb je geprikt?

één maand geleden

Reactie op teddy2710

Wat mega vervelend!! Hoelang geleden heb je geprikt?
Ik heb afgelopen donderdag 1 augustus geprikt

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Ik ben al in het bezit van een erfelijke ziekte
Aaah oke, spannend! Hopen dat het goed zit met je kindje

één maand geleden

Vandaag goede NIPT met nevenbevindingen uitslag gehad, binnen 3 werkdagen de uitslag al. Ontzettend snel dus 🤍

één maand geleden

Ik heb op dinsdag 30 juli geprikt en zaterdag (🤷🏼‍♀️) 3 augustus al een goede uitslag gekregen🩷💙 Ik woon in Gelderland en het lab waar het heen moest zit in Maastricht!

één maand geleden

Mijn nipt is een hoofdpijndossier aan het worden. Ik heb op 24-07 geprikt en vond het al zo lang duren. Ik las hier reacties van vrouwen die na mij geprikt hadden en de uitslag al hadden, terwijl het ook via de VU ging. na 5x bellen de afgelopen dagen wilden ze pas vandaag op 6-8 (werkdag 9) in actie komen en toen bleek vanmiddag dat m’n formulier niet gescand was, alleen het formulier van het zwangerenlab. Dus ik meteen weer naar het ziekenhuis om opnieuw te prikken; bleek het formulier toch al gescand! 🤯 Drie kwartier iedereen met elkaar bellen; blijkt dat OLVG het wel verzonden heeft maar VU het niet ontvangen heeft. M’n bloed is verdwenen! En opnieuw prikken kon niet, voor ze meer helderheid hadden. Toen was de werktijd voorbij, stopten ze met bellen en hoor ik morgen meer. Maar heb dus twee weken in dikke stress gezet voor Jan Lul, en waarschijnlijk begint dat morgen van voor af aan. En dat na miskramen van 5 kindjes en dus toch al immense spanning.. Ik ben zo overweldigd. Godzijdank wel een goede 13 weken echo gehad vandaag met smalle nekbankplooi en dan is de kans nog minimaal dat er een chromosomale afwijking is, dus daar probeer ik me aan vast te houden.

één maand geleden

Donderdag 1-8 geprikt en gisteren al een goede uitslag! Maastricht is het heen gestuurd

één maand geleden

Reactie op LinLouKa

Mijn nipt is een hoofdpijndossier aan het worden. Ik heb op 24-07 geprikt e ...
Wat enorm rot zeg. Hopelijk krijg je vandaag wat duidelijkheid en prioriteit!

één maand geleden

Reactie op LinLouKa

Mijn nipt is een hoofdpijndossier aan het worden. Ik heb op 24-07 geprikt e ...
Jeminee, wat een verschrikkelijke fout en onzekere tijd voor jullie!

één maand geleden

Reactie op LinLouKa

Mijn nipt is een hoofdpijndossier aan het worden. Ik heb op 24-07 geprikt e ...
Wat verschrikkelijk! Ik hoop voor je dat je snel de uitslag hebt, gelukkig heb je een mooie 13 weken echo gehad 🍀