627 Reacties

één maand geleden

Reactie op LMJ1710

Ik heb op dinsdag 30 juli geprikt en zaterdag (🤷🏼‍♀️) 3 augustus al een g ...
Wow zo snel ja! Ik heb gister (dus ook een dinsdag) geprikt en gaat ook naar Maastricht dus zou dan snel kunnen gaan! Hoe kreeg je de uitslag binnen op zaterdag? Ik word gebeld via de assistente vd VK. Hoopte volgende week vrijdag uitslag te krijgen want dan hebben we 13 weken echo maar zou dus mss ook al begin volgende week kunnen zijn 🤞🏻🤞🏻

één maand geleden

Ik heb maandag 29-7 geprikt en zojuist (8 werkdagen later) ben ik gebeld met een goede uitslag, het ging als het goed is via Maastricht!

één maand geleden

30-07 bloed afgenomen en zie net in mijn portaal de brief met goed nieuws. 🥳

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

30-07 bloed afgenomen en zie net in mijn portaal de brief met goed nieuws. ...
Ah wat fijn! Ik heb dezelfde dag geprik en zit nog steeds in spanning te wachten 😅 ga ieder uur even spieken haha

één maand geleden

Ik heb gister geprikt en is ook naar Maastricht gegaan. Gemiddelde duur 8 dagen zie ik bij jullie!🙏🏻

één maand geleden

31-7 geprikt en vandaag gebeld dat alles goed is 💗 Dus precies een hele week gewacht.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ah wat fijn! Ik heb dezelfde dag geprik en zit nog steeds in spanning te wa ...
Hahaha dit doe ik dus ook, elke zoveel tijd spieken of er al wat is, ook met 30-07 geprikt

één maand geleden

1 aug geprikt en vanochtend gebeld dat alles goed is!💙❤️

één maand geleden

Reactie op littledutchess

Hahaha dit doe ik dus ook, elke zoveel tijd spieken of er al wat is, ook me ...
Herkenbaar! Ben 31-7 geprikt in het AMC en ben ook heel vaak de AMC app aan checken! Vorig jaar een slechte uitslag (trisomie 18), dus onwijs spannend!

één maand geleden

Van morgen geprikt, umc Maastricht! Worden weer lange dagen! In december mijn kindje moeten laten gaan door een slechte nipt♡☆

één maand geleden

Reactie op Boy or Girl

Van morgen geprikt, umc Maastricht! Worden weer lange dagen! In december m ...
Spannende dagen! Ik had afgelopen donderdag (1-8) geprikt en gisteren de uitslag. Dus ik hoop voor jou ook snel! En vooral een goede uitslag!

één maand geleden

Amsterdam laten prikken. Donderdag gedaan en vandaag gebeld met goed nieuws ❤️✨🙏🏼

één maand geleden

Vandaag de NIPT uitslag ontvangen, 1 week + 1 dag later, dus dat was al snel. Het 'gewone' bloed prikken stond dezelfde dag al in het systeem van de verloskundige.

één maand geleden

Reactie op jitte2

Spannende dagen! Ik had afgelopen donderdag (1-8) geprikt en gisteren de ui ...
Wat snel! Fijn zeg!!

één maand geleden

Reactie op jasmijn1234

Amsterdam laten prikken. Donderdag gedaan en vandaag gebeld met goed nieuws ...
Wat snel! Ik heb woensdag geprikt in Amsterdam en nog geen uitslag. Hopelijk geen slecht teken 🤞

één maand geleden

Reactie op Boy or Girl

Van morgen geprikt, umc Maastricht! Worden weer lange dagen! In december m ...
Pfoeh, sterkte met wachten.. Ik hoop dat je niet te lang in onzekerheid zit én dat deze uitslag beter nieuws is. 😘

één maand geleden

Reactie op lid12345

Wat snel! Ik heb woensdag geprikt in Amsterdam en nog geen uitslag. Hopelij ...
Ik heb woensdag ook geprikt in Amsterdam. Ik wacht ook nog op de uitslag.

één maand geleden

Reactie op 123Julie

Ik heb woensdag ook geprikt in Amsterdam. Ik wacht ook nog op de uitslag.
Gelukkig! Ik weet ook dat het niks betekend als iemand later prikt en eerder de uitslag heeft, maar ben blij als de uitslag er is! Hele grote hobbel voor mij 😅

één maand geleden

31-7 geprikt in Apeldoorn en net de uitslag. Bloed ging naar Maastricht…

één maand geleden

Reactie op lid12345

Wat snel! Ik heb woensdag geprikt in Amsterdam en nog geen uitslag. Hopelij ...
Ik denk altijd maar zo: als het geen goed nieuws was hadden ze dat al laten weten.