627 Reacties

één maand geleden

En van wie krijgen jullie deze mail dan ?

één maand geleden

Reactie op Dnaz

Ik heb ook vrijdag geprikt en nog niks gehoord🥲 nog even geduldig zijn… wa ...
Zwolle

één maand geleden

Reactie op P97

Op 06/08 heb ik rond 12.30 geprikt in Amersfoort. Mijn bloed is naar Maastr ...
Dat is positief nieuws! Ik heb op dezelfde dag twee uur later geprikt en werd ook naar Maastricht gestuurd, vanuit Uden. Hopelijk ook deze week nog goed nieuws! Zou jij altijd bericht krijgen en zo ja, via je verloskundige of via het ziekenhuis? Ik was in de veronderstelling dat mijn uitslag gewoon door de verloskundige op het zwangerenportaal geüpload zou worden ofzo.

één maand geleden

Reactie op nice88

En van wie krijgen jullie deze mail dan ?
Van de verloskundigepraktijk 🙂

één maand geleden

Reactie op nice88

En van wie krijgen jullie deze mail dan ?
Heb je een account op zwangerenportaal? Daar stond bij mij de brief in mijn bestanden, ik krijg daar geen mail van.

één maand geleden

Afgelopen vrijdagmiddag in Zwolle geprikt en vanmorgen gebeld door de verloskundige met een goede uitslag 😊

één maand geleden

Reactie op nice88

En van wie krijgen jullie deze mail dan ?
Ik heb officieel de uitslag nog niet. Ze zeiden dat ik een mail zou krijgen met de resultaten, maar nog niets gekregen. Ik had het geluk dat mijn huisarts me vandaag sowieso moest bellen met andere resultaten, toen zei ze dat ze zag dat de nipt er ook in zat 😅 Misschien zelf eens bellen?

één maand geleden

Afgelopen zaterdag (08:40) in Arnhem geprikt en vandaag kreeg ik een email van mijn verloskundige dat alles in orde was.

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Heb je een account op zwangerenportaal? Daar stond bij mij de brief in mijn ...
Nee dat heb ik nog niet 🙃

één maand geleden

Reactie op lsv92

Afgelopen vrijdagmiddag in Zwolle geprikt en vanmorgen gebeld door de verlo ...
Toevallig ik ook om half 1 🙃 om zulke dingen kan ik dus heel gestresst worden hè nu ik dit lees 😛

één maand geleden

Reactie op nice88

Nee dat heb ik nog niet 🙃
Als je verloskundige niet met het portaal werkt krijg je als t goed is gewoon een mail, en sommige verloskundigen bellen met de uitslag.

één maand geleden

01-08 geprikt in Baarn en bloed is naar Maastricht gegaan. Gisteravond via een mail van de verloskundige gehoord dat alles goed is. Wat een opluchting 🥰

één maand geleden

01-08 geprikt in Utrecht en bloed is naar Maastricht gegaan. 08-08 goede uitslag gehad het was met nevenbevindingen.

één maand geleden

Hier afgelopen maandagavond ( 05-08-2024 ) geprikt en gisteren middag ( 08-08-2024 ) al gebeld met een goede uitslag. Ging via Maastricht UMC. 🍀

één maand geleden

Gisteren geprikt op vakantie in Zeeland. Gaat naar Erasmus!

één maand geleden

Goedemorgen dames Ik snap echt niet dat sommige dames zo ontzettend snel die uitslag al hebben is iemand ermee bekend hoe dit kan terwijl een ander bijv al week wacht ben reuze benieuwd

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Als je verloskundige niet met het portaal werkt krijg je als t goed is gewo ...
Ja die van ons zou bellen zeiden ze en daarna krijg je een mail

één maand geleden

Reactie op nice88

Goedemorgen dames Ik snap echt niet dat sommige dames zo ontzettend snel di ...
Hangt volgens mij af van hoe vaak/wanneer je priklocatie vervoert, en hoe lang het onderweg is. Echt een andere reden kan ik niet bedenken. Ik heb geprikt bij een hele grote priklocatie, in Brabant, met eigen vervoer. Ik had de uitslag binnen 3 dagen.

één maand geleden

Ik heb net mijn verloskundige geappt ze zei mag het via de app was dood zenuwachtig maar alles is goed 😀

één maand geleden

Reactie op nice88

Goedemorgen dames Ik snap echt niet dat sommige dames zo ontzettend snel di ...
Misschien ook zelf bellen? Ik zag inderdaad hier dat mensen heel snel de uitslag hebben dus heb er zelf maar een telefoontje aan gewaagd. Bleek al wel binnen te zijn.