627 Reacties

één maand geleden

Jeeee, goede uitslag! Maandagochtend geprikt in Flevoland, vanochtend stond de brief in mijn portaal. Datum was van gister. Ging via VUmc

één maand geleden

Maandag 05-08 geprikt en zojuist de brief ontvangen van de VK.

één maand geleden

Vanochtend geprikt in Gouda, gaat naar Erasmus MC, zal laten weten hoelang duurt! (Overigens ging vriendlief bijna out terwijl hij mij support kwam geven) 😂

één maand geleden

2-8 geprikt, net zelf achteraan gebeld bij de vk want had er veel te veel stress (ben al wat ouder) 🙈 Uitslag was inderdaad al binnen: alles in orde, geen nevenbevindingen 🥳🙏

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Hangt volgens mij af van hoe vaak/wanneer je priklocatie vervoert, en hoe l ...
Klopt. Mijn buisjes kwamen pas 2 dagen na het prikken aan in het lab en de uitslag was ook al 2 dagen bekend voordat de verloskundige het communiceerde. Verder spelen technische zaken in het lab mee. Soms moet een buisje opnieuw geanalyseerd worden omdat de test in eerste instantie mislukt of jouw buisje gaat pas een dag na aankomst mee omdat de batch niet vol is. Ook zijn er verschillen tussen de centra al lijken ze allemaal redelijk snel te zijn op het moment. Al met al kan dat het verschil maken. Echt geen reden om je zorgen te maken als je hier leest dat een ander, de later geprikt heeft, de uitslag al heeft.

één maand geleden

Ik heb vorige week vrijdag geprikt en nu net gebeld door de vk dat de uitslag goed is en er geen nevenbevindingen zijn❤️

één maand geleden

Reactie op charlotte128

Misschien ook zelf bellen? Ik zag inderdaad hier dat mensen heel snel de ui ...
Ja heb haar gesproken uitslag is goed geen afwijkingen gevonden. Nu weer stukje gerust gesteld

één maand geleden

Ik heb dinsdag 6 augustus bloed geprikt in Utrecht voor nipt + neven. Dat is naar Maastricht gegaan. Vandaag, vrijdag 9 aug al de resultaten dat alles goed is 🎉😳 zo snel had ik het ook weer niet verwacht!

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Hangt volgens mij af van hoe vaak/wanneer je priklocatie vervoert, en hoe l ...
Inderdaad, ik had 30-7 geprikt. Uitslag gister gehad. Zag in de brief staan dat ze pas 02-08 de buisjes hebben ontvangen! Dus dat verschilt echt per locatie. Ik heb ik Almelo geprikt en het moest naar Maastricht

één maand geleden

Ik heb dinsdag geprikt en vanochtend de uitslag alles is goed ook de nevenbevindingen 🥰

één maand geleden

Ik ook net gebeld en dinsdag geprikt, zo snel had ik echt niet verwacht! Alles goed ❤️ toch weer even klein beetje traantjes van ontlading. Wat een opluchting

één maand geleden

Nu word ik zenuwachtig want ik heb ook dinsdag geprikt haha! Maar wij worden alleen gebeld bij slecht nieuws, dus zit steeds Zwangerenportaal te refreshen 😂

één maand geleden

Reactie op mickey23

Ik ook net gebeld en dinsdag geprikt, zo snel had ik echt niet verwacht! Al ...
Ik ook, zodra ik de telefoon ophing begon ik te huilen. Toch fijn om te horen dat de uitslag goed is❤️

één maand geleden

Reactie op Hallo145

Ik ook, zodra ik de telefoon ophing begon ik te huilen. Toch fijn om te hor ...
Ja echt he. Mn hartslag ging ook in 1 sec van 50 naar 200 toen de telefoon ging 😂

één maand geleden

Net een brief binnen dat alles goed is, zo opgelucht!! Vorig jaar zette de nipt ons leven op z’n kop!

één maand geleden

Ik had 30-07 geprikt en vanmiddag gebeld dat alles goed is en er geen nevenbevindingen zijn 🫶🏻

één maand geleden

Ik heb de 31ste geprikt en nu de uitslag per mail. Alles goed! En geen aanwijzingen voor nevenbevindingen.

één maand geleden

Reactie op KVS95

Nu word ik zenuwachtig want ik heb ook dinsdag geprikt haha! Maar wij worde ...
Oh nee dat lijkt me nog erger wachten zo 😯

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Oh nee dat lijkt me nog erger wachten zo 😯
Ja 😵 Vooral omdat het net zo goed eind volgende week pas kan komen 😅

één maand geleden

Reactie op KVS95

Nu word ik zenuwachtig want ik heb ook dinsdag geprikt haha! Maar wij worde ...
Je moet in je documenten blijven kijken, daar staat de brief van het ziekenhuis tussen als je uitslag er is