627 Reacties

één maand geleden

Reactie op anoniemerd

Jeetje! Wat snel! Fijn! Ik heb ook afgelopen donderdag geprikt, nadat de vo ...
Dat vond ik ook ja! Wel heel fijn eigenlijk 🙈. Heb in Maastricht geprikt. Wat een enorm ziekenhuis, vreselijk. Ohnee prikken mislukt? Dat is toch ook balen 😕. Hopelijk snel een goede uitslag 🥰

één maand geleden

Iemand nog meer vorige week dinsdag geprikt en bloed naar Maastricht gestuurd en nog een uitslag? Ik weet dat er 3 tot 10 werkdagen voor staat maar vind het nu wel lang duren en heel spannend worden

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Iemand nog meer vorige week dinsdag geprikt en bloed naar Maastricht gestuu ...
Ja ik! Ik vind het ook erg spannend, vooral omdat er hier best een aantal dames dezelfde dag geprikt hebben en vorige week of gisteren al de uitslag hadden.

één maand geleden

Reactie op KVS95

Ja ik! Ik vind het ook erg spannend, vooral omdat er hier best een aantal d ...
Ja precies!! Nou stelt mij wel gerust dat ik niet de enige ben. Dan zal er misschien toch wat meer tijd nodig zijn in de vakantie..

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Ja precies!! Nou stelt mij wel gerust dat ik niet de enige ben. Dan zal er ...
Bij mij werd ook gezegd dat als het niet goed is ze je juist zsm bellen. Ik zei nog van dat ik dacht dat als de uitslag slecht is ze het bloed dan misschien twee keer testen om zeker te weten dat het niet goed is. Maar ze zei dat dit niet het geval is. Ik moest ook langer wachten dan gemiddeld, maar bij mij was alles goed!

één maand geleden

Reactie op lid12345

Bij mij werd ook gezegd dat als het niet goed is ze je juist zsm bellen. Ik ...
Oh dat klinkt ook wel geruststellend! 🤞🏻❤️

één maand geleden

Vorige week donderdag geprikt voor de nipt mét nevenbevindingen en had gisteren de uitslag; alles goed 🙂

één maand geleden

Reactie op Boy or Girl

Hebben mensen ook op maandag de uitslag binnen gekregen 🫠
Ja, toevallig ik gisteren.

één maand geleden

Ja ik ook

één maand geleden

Reactie op lid12345

Bij mij werd ook gezegd dat als het niet goed is ze je juist zsm bellen. Ik ...
Oké gelukkig!! Fijn dat bij jou alles goed was🥰

één maand geleden

Reactie op KVS95

Ja ik! Ik vind het ook erg spannend, vooral omdat er hier best een aantal d ...
Als je de uitslag hebt laat je het dan weten? Ik kan hem niet zelf inzien maar wordt gebeld door de verloskundige

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Als je de uitslag hebt laat je het dan weten? Ik kan hem niet zelf inzien m ...
Zal ik doen! Tot nu toe helaas nog steeds niets.

één maand geleden

Geprikt 9/8, vandaag 14/8 een goede uitslag 🥰

één maand geleden

Reactie op KVS95

Zal ik doen! Tot nu toe helaas nog steeds niets.
Jeetje ik word er echt nerveus van. Ik heb gister ook al de verloskundige gebeld, maar zit te twijfelen om ze vanmiddag weer te bellen als ik nog niks heb gehoord. Ik had niet verwacht dat ik het zo spannend zou vinden. Bij mijn zoontje had ik dat totaal niet, maar ook binnen drie of vier dagen de uitslag.

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Jeetje ik word er echt nerveus van. Ik heb gister ook al de verloskundige g ...
Ja ik heb hetzelfde! Wat zei je verloskundige gisteren?

één maand geleden

Reactie op KVS95

Ja ik heb hetzelfde! Wat zei je verloskundige gisteren?
Ik belde ‘s ochtends en ze zei dat ze op huisbezoek was en in de middag zou kijken. Maar ‘s middags niets meer gehoord. Probeer maar te denken dat als het slecht bericht was ze zsm bellen en dat het vakantietijd is en dat jij hem ook nog niet hebt.

één maand geleden

Ik woon in het buitenland, dus hier gaat het sowieso iets anders, maar ik heb blijkbaar weer een uitzonderlijke situatie. Heb op 31 juli geprikt, normaal duurt het 2 weken voor uitslag, daarom vandaag een vervolgafspraak bij gynaecoloog voor uitslag. Die was er niet? Wel stond er iets geks in het dossier, namelijk dat de patiënt (ik dus) niet nuchter was tijdens het prikken. Hier had zij nog nooit eerder van gehoord, ze vond het maar vreemd. Omdat er maar 1 locatie deze onderzoeken doet, het erg druk is en het momenteel vakantieperiode is, gaat ze er vanuit dat het meeste tot iedereen van het personeel op vakantie is, zonder vervanging (heel normaal hier) en/of dat het allemaal wat langer duurt. Morgen is het ook nog eens een feestdag + overbruggingsdag erna, dus dat schiet ook niet op... 😟. Ze zal mij bellen als ze meer weet, vanaf volgende week is ze zelf ook op vakantie, maar heeft machtiging voor vervanging, dus dan moet ik mailen en anders moet ik ergens nog een keer prikken (als dat lukt voordat ze weer terug is over 4 weken..). Heel stressvol allemaal, ondanks een goede echo vandaag. We zouden gewoon meer duidelijkheid (+ geslacht) willen hebben..

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Iemand nog meer vorige week dinsdag geprikt en bloed naar Maastricht gestuu ...
Ik heb woensdag bloed laten prikken, ook Maastricht.. Nog niets binnen, wel dag later dan jij.. Maar mensen hebben t al van vrijdag binnen. Bluhh ik wil 'm ook haha!

één maand geleden

Reactie op Reentje811

Ik heb woensdag bloed laten prikken, ook Maastricht.. Nog niets binnen, we ...
Ik heb 3 weken geleden geprikt, werd naar Maastricht gestuurd maar heeft ook bijna 14 dagen geduurd!

één maand geleden

Reactie op Malousvd

Ik heb 3 weken geleden geprikt, werd naar Maastricht gestuurd maar heeft oo ...
Noooo! Oke wauw. Ik dacht vandaag zal t vast binnen zijn. Dan laat ik t echt op me af komen en heb ik geen verwachtingen meer🤣🤪