627 Reacties

één maand geleden

Reactie op Reentje811

Noooo! Oke wauw. Ik dacht vandaag zal t vast binnen zijn. Dan laat ik t ech ...
Oooh woow jaa inderdaad ik dacht precies hetzelfde dan zal ook dat het dan misschien vandaag binnen zou komen. Ik heb dinsdag na de middag geprikt. Dus dacht dan is het misschien pas woensdag verstuurd. Jeetje wat zit er een verschil in duur. Nu ga ik het ook maar proberen los te laten want kan dus nog bijna een week duren 🫣

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Oooh woow jaa inderdaad ik dacht precies hetzelfde dan zal ook dat het dan ...
Woo woeps een beetje kromme zinnen maar jullie snappen wat ik bedoel 😅

één maand geleden

Ik heb vorige week dinsdag geprikt en kreeg vanmorgen bericht van de verloskundige. Op de brief in mijn portaal stond dat de uitslag de 8e al bekend was. Het kan dus een poos bij de verloskundige blijven ‘hangen’.

één maand geleden

Net de uitslag binnen, niks gevonden.

één maand geleden

Reactie op zowelkom2023

Ik ben nog maar vorige vrijdag geprikt voor de nipt. Dus ik moet wel nog ev ...
Ik heb met mezelf afgesproken, max 2 keer per dag checken 😂

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Als je de uitslag hebt laat je het dan weten? Ik kan hem niet zelf inzien m ...
Net de uitslag ontvangen via het Zwangerenportaal. Dinsdag 6 augustus dus geprikt en in de brief stond dat het monster 9 augustus pas ontvangen is in Maastricht. Gisteren was de uitslag al binnen, maar vandaag geüpload. Alles was goed! ❤️

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Ik heb met mezelf afgesproken, max 2 keer per dag checken 😂
Haha je hebt meer karakter dan ik 😅

één maand geleden

Reactie op KVS95

Net de uitslag ontvangen via het Zwangerenportaal. Dinsdag 6 augustus dus g ...
Yes eindelijk!! Wat fijn dat alles goed is🥰 wat gek 9 augustus pas in Maastricht. Ooooh nu twijfel of ik de verloskundige ook ga bellen🫣

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Yes eindelijk!! Wat fijn dat alles goed is🥰 wat gek 9 augustus pas in Maas ...
Ik heb gebeld naar de verloskundige maar nog niks binnen 😞 althans niet via de mail, post heeft ze nog niet gekeken. Grr wordt ik net toch gebeld door een nr die ik niet ken, ik heb wel eens gehoord dat de geneticus zelf belt als de uitslag niet goed is, dus ik schrok. Maar ik hoorde niks, zal wel stomme reclame zijn😡 verloskundige vond uitslag na 3-5 dagen trouwens wel heel snel

één maand geleden

Ik wacht inmiddels al drie volle weken, want de eerste keer is m’n bloed kwijtgeraakt en nu hoorde ik van de verloskundige dat de uitslag van de tweede keer prikken al op 8 augustus bekend was, maar niet gekoppeld kan worden aan m’n dossier. Waardoor de verloskundige dus mijn uitslag niet binnen krijgt. Het hoeft dus niet zo te zijn dat het blijft liggen bij je verloskundigen, want die van mij refreshen een paar keer per dag en doen er alles aan om die uitslag zsm bij mij te krijgen. Zij hebben sowieso de afgelopen dagen geen uitslagen binnen gekregen (en normaal meerdere per dag) dus er gaat ergens iets mis met het systeem, in ieder geval in Amsterdam. Fucking frustrerend dit, ook omdat ze dus niet aan de verloskundige willen / kunnen laten weten of het goed of niet goed is. Weet iemand waar je geduld kunt kopen?

één maand geleden

Reactie op LinLouKa

Ik wacht inmiddels al drie volle weken, want de eerste keer is m’n bloed kw ...
Oh ja en ik had de 7e geprikt. Dus de uitslag op 8 augustus is bizar snel! Áls ik ‘m daadwerkelijk gekregen had op 8 augustus… 🫠

één maand geleden

Reactie op zowelkom2023

Haha je hebt meer karakter dan ik 😅
Iets qua zelfbescherming, liefst hang ik elke dag aan de telefoon, maar de assistent bij mijn praktijk vond me niet irritant maar stelde me ook gerust, wordt sowieso gebeld, slecht of goed nieuws. Overigens zag ik dat ze de normale uitslagen in het weekend in de portal hadden geüpload dus de verloskundigen van de praktijk checken het dus ook in het weekend ❤️

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Ik heb gebeld naar de verloskundige maar nog niks binnen 😞 althans niet vi ...
Ohh balen zeg... toch nog even in spanning dan 😑

één maand geleden

Vandaag de uitslag en dat was goed bericht! 🥰

één maand geleden

Maandag geprikt en vandaag al de uitslag alles was goed 🥰

één maand geleden

Reactie op KIM19983

Maandag geprikt en vandaag al de uitslag alles was goed 🥰
Afgelopen maandag of vorige week🫣

één maand geleden

Reactie op KIM19983

Maandag geprikt en vandaag al de uitslag alles was goed 🥰
Dat is wel heel snel, 2 dagen?!😱

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Afgelopen maandag of vorige week🫣
Deze maandag😊

één maand geleden

Reactie op MTFR(L)

Dat is wel heel snel, 2 dagen?!😱
Ja heel snel he!

één maand geleden

Reactie op KIM19983

Maandag geprikt en vandaag al de uitslag alles was goed 🥰
Wat heerlijk snel! Als mijn verloskundige het meteen verwerkt had was het bij mij ook binnen 2 dagen geweest.