627 Reacties

één maand geleden

Reactie op Motherin2025

Wat heerlijk snel! Als mijn verloskundige het meteen verwerkt had was het b ...
Jaa echt heel fijn! Ohh dat is wel bale! Ze weten dat je erop aan het wachten bent

één maand geleden

Pfff, mijn uitslag is dan ook eindelijk binnen na drie weken nagelbijten en de soap met het vermiste bloed en de niet te koppelen uitslag. Alles is goed! Zo dankbaar. Hopelijk komt er nu wat meer vertrouwen dat het deze keer dan écht goed zal gaan..

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Ik heb gebeld naar de verloskundige maar nog niks binnen 😞 althans niet vi ...
Ik heb dit ook voor gehad 2 dagen na de bloedafname. Had een mail dat er een nieuw document voor me was en zag dat ik een half uur na die mail een gemiste oproep had. Was zo in paniek! Bleek het document informatie te zijn over de nipt (lekker op tijd) en het gemiste telefoontje was dus puur toeval. Maar mijn hart ging toen oof even snelle slaan hoor. Vervelend dat je nog steeds moet wachten!

één maand geleden

Reactie op LinLouKa

Pfff, mijn uitslag is dan ook eindelijk binnen na drie weken nagelbijten en ...
Eindelijk!! Gelukkig is alles goed!! 🩷 zie dat jij ook een geschiedenis hebt en dan is het al spannend genoeg. Nu hopelijk genieten🙏

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb dit ook voor gehad 2 dagen na de bloedafname. Had een mail dat er ee ...
Oooh dat is ook erg!! Snap het helemaal dat had ik dus ook! Maar jij hebt de uitslag inmiddels wel en alles goed?

één maand geleden

Afgelopen maandag geprikt en vanmorgen de uitslag al gehad. Er is gelukkig niks gevonden (ook geen nevenbevindingen)🍀

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Oooh dat is ook erg!! Snap het helemaal dat had ik dus ook! Maar jij hebt d ...
De echte uitslag had ik uiteindelijk precies 1 week later, maar wel per toeval want mijn huisarts belde voor iets anders en zei dat ze zag dat de nipt er ook in zat en of ik de resultaten wilde horen. Zelf had ik toen nog niets ontvangen. Alles is goed 😊

één maand geleden

06/08 geprikt voor nipt incl nevenbevindingen en net gebeld dat de uitslag goed was!

één maand geleden

Reactie op Daph93

06/08 geprikt voor nipt incl nevenbevindingen en net gebeld dat de uitslag ...
Wat fijn!! 🥰 toevallig ook naar Maastricht verzonden?

één maand geleden

Ik heb zaterdagochtend 10/08 laten prikken en vanochtend de uitslag in de mail dat alles goed is ♥️🥰

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Wat fijn!! 🥰 toevallig ook naar Maastricht verzonden?
Nee VUmc..

één maand geleden

Hier ook de uitslag :) alles goed ;) met nevenbevindingen en de uitslag precies een week later

één maand geleden

Hehe nou hier ook eindelijk de uitslag. Vorige week dinsdag naar Maastricht gestuurd en vandaag binnen. Alles was goed! Volgens de verloskundige was de uitslag normaal veel sneller binnen.

één maand geleden

Iemand toevallig ook via Erasmus MC? Ik wacht nu precies een week, nog niks binnen.

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Iemand toevallig ook via Erasmus MC? Ik wacht nu precies een week, nog niks ...
Ja ik! 6 augustus voor de tweede keer moeten prikken omdat het EMC mijn buizen had vernietigd. Vanmiddag gebeld omdat ik het weer lang vond duren en uitslag was vandaag binnen!

één maand geleden

Reactie op Kimberley2802

Ja ik! 6 augustus voor de tweede keer moeten prikken omdat het EMC mijn bui ...
Aha, dankjewel! Ik 8 augustus, dus dan wacht ik nog even af. Alles goed bij jou?

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Aha, dankjewel! Ik 8 augustus, dus dan wacht ik nog even af. Alles goed bij ...
Zal binnen twee dagen er wel zijn. Hier gelukkig alles goed. Maar had inmiddels de 13 weken ook al gehad dus maakte me niet zoveel zorgen. Maar toch fijn om te weten 😆

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Iemand toevallig ook via Erasmus MC? Ik wacht nu precies een week, nog niks ...
Ik ! Vrijdag 9 aug geprikt dus heb hoop op morgen 🤞

één maand geleden

1-8 geprikt met nevenbevindingen, had de mail met de uitslag blijkbaar gemist dus vandaag gebeld. Alles ks goed!

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Iemand toevallig ook via Erasmus MC? Ik wacht nu precies een week, nog niks ...
Ja, donderdag geprikt dinsdag uitslag. Maar dat was 3 weken terug.