627 Reacties

één maand geleden

Gisteren geprikt. Ik hoop dat de uitslag er snel zal zijn. Maar ze zei 2 wk (10 werkdagen). Hoorde dat van alle buisjes ze overal en nergens heen gingen. Dus zal ff duren 😆

één maand geleden

Voor hen die het in zwangere portaal zagen staan, waar zie je dat dan? Bij documenten of bij de onderzoeken? Ik zag bijv mijn normale bloeduitslagen onder consulten en opmerkingen staan. Nu de week is verstreken verliest mijn zelfbeheersing het een beetje 😁

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Voor hen die het in zwangere portaal zagen staan, waar zie je dat dan? Bij ...
Klopt, de normale bloeduitslagen stonden bij mij ook in het dossier zelf geschreven, maar de NIPT werd bij ons geüpload bij documenten.

één maand geleden

09-08 geprikt en net de uitslag gehad. NIPT en nevenbevindingen, alles is goed!❤️

één maand geleden

Maandag 12-8 geprikt en vanochtend de uitslag. Via maastricht mc

één maand geleden

Reactie op lentebaby12

Hehe nou hier ook eindelijk de uitslag. Vorige week dinsdag naar Maastricht ...
Ooh gelukkig zeg! Hoop dat er bij jou nu ook iets van ontspanning komt.

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Aha, dankjewel! Ik 8 augustus, dus dan wacht ik nog even af. Alles goed bij ...
Al wat gehoord? 😄

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Al wat gehoord? 😄
Nope!

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Voor hen die het in zwangere portaal zagen staan, waar zie je dat dan? Bij ...
Bij mij is de brief bij bestanden geupload. Wel pas nadat ik naar ze gebeld had.

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Nope!
Samen in spanning. Heb toch ook wel idee dat Erasmus het langzaamst is van alle MC 😂

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Samen in spanning. Heb toch ook wel idee dat Erasmus het langzaamst is van ...
Bij mij was het ook uitbesteed aan het Erasmus MC. Met 7 dagen dagen was de uitslag er maar ik had ergens de mail gemist blijkbaar, dus heb na 14 dagen (gisteren) gebeld naar de verloskundige praktijk

één maand geleden

Reactie op moronthefloor

Bij mij was het ook uitbesteed aan het Erasmus MC. Met 7 dagen dagen was de ...
Ik had vandaag even gebeld naar de praktijk, voelde me heel pushy, maar ze reageerde gelukkig heel lief en ook zij hadden nog niks. Ze zei overigens wel dat het ook gewoon verwerkt werd in het weekend dus dat niet perse tot maandag wachten is, kan ook random op zondag 😂

één maand geleden

Vrijdag 09-08 geprikt Vandaag de uitslag gehad. Nipt met nevenbevindingen, Alles is goed ❤️🥰

één maand geleden

Reactie op YH89

Ik woon in het buitenland, dus hier gaat het sowieso iets anders, maar ik h ...
Even terugkomend op mijn bericht: Ik zit in twijfel.. Maandag gaan wij sowieso nog een keer bellen, maar als er nog steeds geen nieuws is, dan kunnen we het afwachten of willen we voordat mijn gynaecoloog op vakantie gaat woensdag (en dinsdag werkt ze niet?) nog opnieuw een aanvraagformulier laten invullen en prikken. Het voelt misschien als ongeduldig, maar ik heb op basis van hoe het gesprek verliep die dag, heel erg het gevoel dat we aan het wachten zijn op niks (test mislukt oid) en dan veel te laat horen dat ik dan nog een keer opnieuw moet prikken. Ik wil daarom een week of langer verspilde tijd niet afwachten. Tevens zit ook die vakantie van mijn gynaecoloog er tussen, dus daar gaat ook mijn onrust in zitten. Wat zouden jullie doen?

één maand geleden

Hier 08-8 geprikt en 13-8 de uitslag. De mail was niet goed doorgekomen ofzo, waar door ik op 15-8 (gisteren) zelf naar de vk heb gebeld.. foutje in het mailsysteem oid. Ik heb geprikt in Doetinchem en het is verwerkt in Maastricht (van de Achterhoek naar Limburg?! Holy shit!) maar alles goed 😄❤️

één maand geleden

Reactie op YH89

Even terugkomend op mijn bericht: Ik zit in twijfel.. Maandag gaan wij sowi ...
Ik zou maandag bellen en het voorleggen, als dan geen helderheid is over wat er gebeurt is, ik zou denk ik ook gewoon nog een keer prikken.

één maand geleden

Het stond vanochtend in zwangerenportaal : alles is goed 🎉 heel opgelucht!

één maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Het stond vanochtend in zwangerenportaal : alles is goed 🎉 heel opgelucht! ...
Jaaaa hoera, bij mij ook!!! Bij mij ook nipt + nevenbevindigingen allemaal goed 😀

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Jaaaa hoera, bij mij ook!!! Bij mij ook nipt + nevenbevindigingen allemaal ...
Wat fijn, gefeliciteerd ook ❤️🎉

één maand geleden

Reactie op YH89

Even terugkomend op mijn bericht: Ik zit in twijfel.. Maandag gaan wij sowi ...
Doe waar jij je het beste bij voelt. Als dat is om de gynaecoloog te contacteren en aan te dringen op een nieuw bloedonderzoek, dan doe je dat. Bij mij werd er gezegd dat ik 5 à 10 werkdagen geduld moest hebben, ik probeer me nu aan die wachtperiode te houden. Maar bij jou is het prikken toch wel al veel langer geleden en ook die rare vervolgafspraak met de gynaecoloog heb je tussendoor gehad.