627 Reacties

één maand geleden

Reactie op YH89

Even terugkomend op mijn bericht: Ik zit in twijfel.. Maandag gaan wij sowi ...
Lijkt me een goed plan!

één maand geleden

Ze zijn mijn nipt kwijt. ik mag overnieuw. Daar zat ik nou al die weken op te wachten.

één maand geleden

Reactie op Ninia

Ze zijn mijn nipt kwijt. ik mag overnieuw. Daar zat ik nou al die weken op ...
Wat stom! Veel succes met opnieuw prikken en wachten!

één maand geleden

Reactie op Ninia

Ze zijn mijn nipt kwijt. ik mag overnieuw. Daar zat ik nou al die weken op ...
Hoe ben jij hier achter gekomen? Ik wacht ook nog op een uitslag🙈

één maand geleden

Ik ben vandaag gelukkig zelf gebeld door de (assistent van) gynaecoloog: Uitslag is goed! 🙏 Hebben meteen envelop met uitslag geslacht opgehaald, nu nog kijken wanneer we dat gaan open maken (of wachten voor een reveal). Wat een opluchting zeg!

één maand geleden

Reactie op YH89

Ik ben vandaag gelukkig zelf gebeld door de (assistent van) gynaecoloog: Ui ...
Envelop met geslacht? Nooit van gehoord, of kom je van Belgie?

één maand geleden

Reactie op rmdb1992

Hoe ben jij hier achter gekomen? Ik wacht ook nog op een uitslag🙈
Het ziekenhuis belde mij met excuses. Ik loop namelijk bij de gyneacoloog van een academisch ziekenhuis. Het schijnt vaker voor te komen. Dit komt omdat de buizen met het ene systeem worden opgestuurd en de papieren met een ander. Ik wist dat ik minimaal 2 weken moest wachten voor de uitslag, maar ook ik stond op het punt om de opdrachtgever (de gyneacoloog) te bellen.

één maand geleden

Reactie op IreneEmma

Envelop met geslacht? Nooit van gehoord, of kom je van Belgie?
Woon in GH Luxemburg, daar is net zoals in België, dat ze met de NIPT test ook op het geslacht kunnen testen als je aangeeft dit te willen. Hier is het helaas zelfs zo dat veel vrouwen daarom alleen maar de test willen doen 🙈. Zelf vinden wij uitslag NIPT veel belangrijker en is het eerder weten van het geslacht een leuke bijkomstigheid.

één maand geleden

Reactie op Ninia

Het ziekenhuis belde mij met excuses. Ik loop namelijk bij de gyneacoloog v ...
Aah ok! Nou ik wacht het nog even af (is net 2 weken geweest) en anders neem ik contact op met de verloskundige! Dankjewel voor je uitleg in elk geval😊 Maar wat rot dat je het nou allemaal opnieuw moet doen😑!!

één maand geleden

Mijn bloedafname was 31 juli, we zijn vandaag 21 augustis en nu pas heb ik officieel de uitslag gekregen 🤣

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Mijn bloedafname was 31 juli, we zijn vandaag 21 augustis en nu pas heb ik ...
Zo dat heeft lang geduurd! Zou dat door de vakantie komen?

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Zo dat heeft lang geduurd! Zou dat door de vakantie komen?
Geen idee. De uitslag was al binnen een week na de bloedafname gezien mijn huisarts me die vertelde toen ze de uitslag van iets anders doorgaf en zag dat de nipt er ook bij zat. Maar ben zelf nu pas officieel op de hoogte gebracht.

één maand geleden

Voelden jullie je na de NIPT prima of een beetje gammel. Ik weet het even niet meer van de vorige keer en vroeg me af of ik erna gewoon naar werk zou gaan.

één maand geleden

Reactie op Myrthe B

Voelden jullie je na de NIPT prima of een beetje gammel. Ik weet het even n ...
Neehoor ik had nergens last van. Ik had 12 weken screening en nipt tegelijk geprikt maar zoveel bloed geef je niet af dus daar zal je echt geen last van hebben als je geen prikangst oid hebt. Bij de bloedbank geef je een halve liter bloed af en mensen gaan daarna ook verder met hun dag denk ik altijd maar. (Er zijn altijd mensen die wel last hebben, misschien kun je vooraf wat extra drinken en iets kleins eten. Dat kan vaak helpen)

één maand geleden

Reactie op Myrthe B

Voelden jullie je na de NIPT prima of een beetje gammel. Ik weet het even n ...
Ze nam minder bloed dan toen ik ging om al mijn waarden na te laten kijken. Als ik me goed herinner maar 2 buisjes. Ik voelde me er prima na en ben te voet naar huis gewandeld (1 uur).

één maand geleden

Reactie op Myrthe B

Voelden jullie je na de NIPT prima of een beetje gammel. Ik weet het even n ...
Ik heb 7 buisjes bloed omdat ik suiker nipt en 12 weken tegelijk heb gedaan. Voelde me prima gewoon op de fiets gestapt en door naar werk!

één maand geleden

Precies 2 wkn geleden geprikt 7 aug, vandaag erachteraan gebeld en waar ik voor vreesde; kwijt. Dus ik mag opnieuw gaan prikken. Opzich geen probleem het prikken zelf maar dan wachten we straks dus in totaal minimaal 3 weken op de nipt uitslag🫠😪 Jammer, niets aan te doen.

één maand geleden

Reactie op Reentje811

Precies 2 wkn geleden geprikt 7 aug, vandaag erachteraan gebeld en waar ik ...
Amphia geprikt en ging naar Maastricht trouwens. Niet om slecht te wijzen naar een vd twee hoor, maar dit topic is er ook voor om de locatie te vermelden van onderzoek centrum het is.

één maand geleden

13/08 geprikt en morgen krijg ik de uitslag, ik heb ze al es gebeld want word ongeduldig 🙈

één maand geleden

09/08 geprikt en vandaag de goede uitslag gekregen. Ik had mezelf voorgenomen om tot vrijdag te wachten met bellen, dan was er 2 weken gepasseerd. Blij dat het niet nodig is geweest.