627 Reacties

één maand geleden

Ik had met 10+1 geprikt en na een week een al goede uitslag gehad! Van het Amsterdam umc

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Moesten jullie ook 8 buizen af laten nemen? Ik wist niet dat ze zo veel nod ...
Wow! Ik moest er vijf.

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Moesten jullie ook 8 buizen af laten nemen? Ik wist niet dat ze zo veel nod ...
Yes vorige keer moest ik nog meer dus was nu echt blij, viel alsnog direct erna flauw. Vind het echt heftig zoveel!

één maand geleden

Reactie op Baby22025

Oh zo herkenbaar. Ik ga altijd liggen? Ogen dicht en focus me dan op een a ...
Het is de laatste paar keren goed gegaan dus dacht dat liggen niet nodig was, ze vroeg het wel nog omdat ik aangaf dat ik wel vaker flauw ben gevallen. Heb de rest van de dag voor pampus op bed gelegen, kan nu pas weer een beetje opstaan (8 uur verder haha). Ze zei dat het voor de andere 4 buizen handig was als ik thuis wordt geprikt, mocht het weer gebeuren hoef ik in ieder geval niet zelf naar huis te rijden! Wel fijn idee

één maand geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Yes vorige keer moest ik nog meer dus was nu echt blij, viel alsnog direct ...
Ja, ik heb nog nooit zoveel bloed af hoeven laten nemen. Bij 2 werd ik al niet goed, maar toch nog uit kunnen zingen tot 4 en toen ging ik 😴

één maand geleden

Reactie op jojo2000123

Wij hebben zojuist telefoon gekregen van onze verloskundige dat onze Nipt u ...
Hoi! Wat een vervelend bericht... Wij hebben dit meegemaakt. Je mag mij een berichtje sturen mocht je meer willen weten. Heel veel kracht alvast de komende tijd.

één maand geleden

Ik schrik van die 8 buisjes 😳 is dat nipt met of zonder nevenbevindingen?

één maand geleden

Reactie op babydreams

Ik schrik van die 8 buisjes 😳 is dat nipt met of zonder nevenbevindingen?
Ik heb nipt zonder nevenbevindingen, maar ik had 2 formulieren. De 12 weken screening zat er ook bij. Volgens mij testen ze dan je bloedgroep, suiker, ijzer, etc. De nipt zelf is geloof ik 3 buisjes? (pin me er niet op vast) maar volgens mij was die 12 weken screening meer buizen dan alleen de nipt…

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Ik heb nipt zonder nevenbevindingen, maar ik had 2 formulieren. De 12 weken ...
Ik heb de termijnecho maandag met 11+2 dus dikke kans dat ik ze ook tegelijk heb... je hoeft dan niet nuchter te zijn voor het prikken toch? 😅 wel goed om me mentaal vast voor te kunnen bereiden zo.

één maand geleden

Reactie op babydreams

Ik schrik van die 8 buisjes 😳 is dat nipt met of zonder nevenbevindingen?
Ik heb 2 relatief 'grote' buisjes geprikt voor de nipt zonder nevenbevindingen. En 6 'kleine' buisjes voor de 12 weken screening. Het valt allemaal echt wel mee! Die vrouw zei: als mensen bloeddonor zijn geven ze 50 van de grote buisjes en dat staat gelijk aan een halve liter bloed. Dus eigenlijk is het allemaal niet zoveel haha.

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Ik heb nipt zonder nevenbevindingen, maar ik had 2 formulieren. De 12 weken ...
Ik had 8 buisjes. Screening + nips zonder nevenbevindingen

één maand geleden

Ik had 6 buisjes. Nipt met neven en de standaard afname bij zwangerschap. Tip: ik had een bemoedigend briefje voor mijzelf geschreven en die liggen lezen tijdens het prikken. Stonden ook leuke dingen op om aan te denken. Had er ook opgezet “benen kruizen en aanspannen” (dan val je niet flauw!) Wekte echt mega goed.

één maand geleden

Reactie op babydreams

Ik heb de termijnecho maandag met 11+2 dus dikke kans dat ik ze ook tegelij ...
Ik moest wel nuchter zijn, denk dat dat er ook mee te maken had. Was daar om 9 uur, toen klopte het formulier niet wat ze bij de VK hadden gemaakt. Moest ik de vk bellen om het aan te laten passen en toen moest ik nog 1,5 uur wachten op het prikken omdat het zo druk was geworden. Dus dat zal ook niet mee hebben geholpen bij mij!

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Ik moest wel nuchter zijn, denk dat dat er ook mee te maken had. Was daar o ...
Oh jemig! Ja dat maakt het wel extra heftig. Hopelijk heb je snel uitslag 🥰

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Ja, ik heb nog nooit zoveel bloed af hoeven laten nemen. Bij 2 werd ik al n ...
Ik neem altijd mn moeder mee omdat ik ook vaker ben flauwgevallen na prikken 😳heb echt een half uur daar op de stoel moeten blijven liggen tot ik weer een beetje overeind kon

één maand geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Ik neem altijd mn moeder mee omdat ik ook vaker ben flauwgevallen na prikke ...
Ik lag daarna nog 1 uur en een kwartier op een doktersbedje in de hoek van de prikkamer met een ventilator in mn gezicht. Ze moesten wel doorprikken dus ik lag daar als accessoire voor iedereen die kwam prikken.🤣 Kon echt niet opstaan. Toen ik bij mn auto was heb ik de parkeerplaats ondergespuugd, en daarna snel naar huis gereden.😪 Zo een naaar gevoel

één maand geleden

Reactie op babydreams

Oh jemig! Ja dat maakt het wel extra heftig. Hopelijk heb je snel uitslag � ...
De nipt zelf is alleen nog niet bij me afgenomen omdat ik na 4 buisjes out ging, die moet ik dus een dezer dagen nog af laten nemen 😭 nu al geen zin in

één maand geleden

Reactie op kdc1997

De nipt zelf is alleen nog niet bij me afgenomen omdat ik na 4 buisjes out ...
😫😫😫

één maand geleden

Reactie op dutch-baby

Ik heb 2 relatief 'grote' buisjes geprikt voor de nipt zonder nevenbevindin ...
Klopt ik geef bloed en dat is een halve liter! Ik heb daarna nooit last gelukkig.

één maand geleden

Reactie op Shari38

Klopt ik geef bloed en dat is een halve liter! Ik heb daarna nooit last gel ...
Ja precies! Heb ik ook enkele keren gedaan. Ook nooit last gehad! 🙂