627 Reacties

één maand geleden

Reactie op kdc1997

Ik lag daarna nog 1 uur en een kwartier op een doktersbedje in de hoek van ...
Ach wat sneu! :(

één maand geleden

Vorige week woensdag ochtend geprikt, net via mail van de verloskundige gehoord dat alles goed is 🩷💙 Nu op naar 1 augustus, dan de 13 weken echo.

één maand geleden

Vorige week geprikt en net gebeld door verloskundige. Alles is goed. Op naar aankomende zaterdag. Dan de 13 weken echo.

één maand geleden

Vrijdag geprikt met nevenbevindingen, net de uitslag via Maastricht. Alles goed 🥳

één maand geleden

Gisteren geprikt .. uitslagen zouden er binnen 7 dagen zijn. Zowel bij goed als slecht nieuws kunnen wij fit zelf raadplegen in de app (belgie)

één maand geleden

Afgelopen vrijdag geprikt en net de uitslag dat alles goed is. onderzocht in VUmc Amsterdam

één maand geleden

Storing bij het systeem voor de NIPT aanvragen vandaag. Heb de afspraak dus maar last minute gecanceld. Nu maar wachten op het formulier. Balen!

één maand geleden

Reactie op DS4

Storing bij het systeem voor de NIPT aanvragen vandaag. Heb de afspraak dus ...
O ja landelijk dus. Ik had het ook namelijk

één maand geleden

Reactie op DS4

Storing bij het systeem voor de NIPT aanvragen vandaag. Heb de afspraak dus ...
Ik hoorde hier in het ziekenhuis ook dat er een storing was maar ik heb wel bloed kunnen laten prikken. Ze moest het handmatig invoeren. Misschien is dat bij de verloskundige anders.

één maand geleden

Hier dinsdag geprikt en vandaag al uitslag. Helaas hadden ze een buisje te weinig en moet ik nog een keer prikken. De nipt was wel goed gelukkig. En alle bloedwaarden die wel getest zijn ook!

één maand geleden

Reactie op DS4

Storing bij het systeem voor de NIPT aanvragen vandaag. Heb de afspraak dus ...
was gisteren ochtend ook al. Kon wel bloedlaten prikken, zouden ze dan later handmatig verwerken zeiden ze. Hopelijk duurt het niet veel langer.

één maand geleden

Ik heb maandag middag laten prikken en vandaag de uitslag al binnen! Alles is goed 🥳

één maand geleden

Vorige week donderdag laten prikken en vanmorgen de uitslag al in de mail. Gelukkig was alles goed 🩷🩵

één maand geleden

Ik heb vorige week woensdag de nipt laten prikken en vandaag kreeg ik de uitslag. Gelukkig geen afwijkingen geconstateerd. Ik woon in Rosmalen en zie aan de brief dat het onderzoek is uitgevoerd in Maastricht UMC.

één maand geleden

Klopt het dat als de uitslag goed is je een mailtje krijgt en bij een foute uitslag een belletje ?

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Klopt het dat als de uitslag goed is je een mailtje krijgt en bij een foute ...
Bij ons wordt er vanuit de vk praktijk altijd gebeld ongeacht de uitslag van de nipt. Dit verschilt denk ik per praktijk.

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Klopt het dat als de uitslag goed is je een mailtje krijgt en bij een foute ...
Ik kreeg tijdens intakegesprek te horen dat als het slecht was ze zouden bellen, maar toen ik het formulier ging halen zei ze we bellen je met de uitslag.. dus dat vond ik ook verwarrend 😂😅

één maand geleden

Ik heb maandagochtend geprikt en ze zouden mij bellen met de uitslag. Stiekem gekeken in mijn dossier en daar stond de brief net met de datum van gisteren. Gelukkig is alles goed! ☺️

één maand geleden

Reactie op DS4

Storing bij het systeem voor de NIPT aanvragen vandaag. Heb de afspraak dus ...
Klopt bij ons was er ook een storing, maar onze verloskundige kon ook handmatig een doorverwijzing aanmaken die we dan zelf even moesten printen.

één maand geleden

Reactie op Anoniem1785

Ik heb maandagochtend geprikt en ze zouden mij bellen met de uitslag. Stiek ...
Super nieuws! Is jouw Nipt via het erasmus gegaan dat je weet?