627 Reacties

één maand geleden

Ik heb 1 week geleden geprikt. Ben zo benieuwd hoe lang het duurt !

één maand geleden

Reactie op Mxxy

Super nieuws! Is jouw Nipt via het erasmus gegaan dat je weet?
Nee via het VUmc

één maand geleden

Ik ben vorige week geprikt in Zmc, vanochtend zelf gebeld voor de uitslag😅 kon echt niet wachten.. Alles was goed!🥳🥰

één maand geleden

Maandag ochtend geprikt, vanmorgen de uitslag dat alles goed was 🥳 is in Maastricht getest.

één maand geleden

Maandagochtend geprikt, woensdag de uitslag al! Ging bij mij ook naar Maastricht. Alles was goed🙏🏼

één maand geleden

Donderdag geprikt en woensdag einde vd middag was het resultaat bekend! EMC

één maand geleden

Benieuwd naar meiden die in het AMC hebben geprikt hoe snel de uitslag er was?

één maand geleden

Vorige week donderdag geprikt en vandaag uitslag alles was goed 🤭

één maand geleden

Ik heb vanmorgen geprikt, ze verwachten volgende week vrijdag de uitslag 💗

één maand geleden

Vorige week vrijdag geprikt , precies een week later een goede uitslag!

één maand geleden

Maandag geprikt en vandaag een goede uitslag binnen gekregen.

één maand geleden

Maandag geprikt en net een goede uitslag binnen! Umc Adam.

één maand geleden

Iemand ervaring met UMCG Groningen? Hoelang duurde het bij jou?😊

één maand geleden

Maandag rond de middag geprikt. Nipt met nevenbevindingen. Ging naar het Erasmus. Net gebeld door de verloskundige dat alles goed is 🤍

één maand geleden

Maandag geprikt bij Certe in Groningen en vandaag na 5 dagen de uitslag. Gelukkig alles goed!

één maand geleden

Iemand bij wie de uitslag in het Zwangerenportaal te zien was? Zo ja, waar stond dit? Ik heb gister geprikt, gaat naar het Erasmus. Komt op mn portaal als er niks is, anders word ik gebeld.

één maand geleden

Ik heb afgelopen maandag geprikt (zonder nevenbevindingen) en zojuist bericht gekregen dat het goed was! Ging via Maastricht 😍.

één maand geleden

Maandag in het GHZ Gouda bloedgeprikt, die ging naar het Erasmus. Zojuist nieuws gekregen dat de NIPT zonder nevenbevindingen goed is. Super leuk nieuws het weekend in gegaan ❤️

één maand geleden

Ik heb vorige week vrijdag geprikt, hoopte eigenlijk voor het weekend de uitslag te hebben, maar helaas... ik heb bloed laten prikken bij het dichtstbijzijnde regionale ziekenhuis, zij sturen het bloed volgens mij door naar het dichtstbijzijnde academische ziekenhuis, in mijn geval zal dat waarschijnlijk Amsterdam zijn. Maar ik zit dus nog even in spanning helaas...

één maand geleden

Reactie op Ina33

Iemand bij wie de uitslag in het Zwangerenportaal te zien was? Zo ja, waar ...
Mijn verloskundige werkt met dit portaal. Bij mij stond het in mijn dossier bij totaal en er stond ook een brief in mijn gedeelde bestanden.