627 Reacties

één maand geleden

Maandag in de middag geprikt, ging naar Maastricht en zojuist gebeld dat alles goed was.

één maand geleden

Reactie op Debdung

Mijn verloskundige werkt met dit portaal. Bij mij stond het in mijn dossier ...
Wat zie je dan precies bij totaal?

één maand geleden

Reactie op Pipp

Ik heb vorige week vrijdag geprikt, hoopte eigenlijk voor het weekend de ui ...
Bij mij precies hetzelfde! Hopelijk hebben we snel de uitslag!

één maand geleden

Reactie op Katja0205

Wat zie je dan precies bij totaal?
Dat kan je vinden door in te loggen. Te klikken op mijn dossier en dan zie je een opsomming van bijvoorbeeld, tijdlijn, totaal, cliënt, kind. Etc. Daar klik je op totaal en daar schrijven ze iedere keer als er wat is of je nou langs komt of er nieuws is van bijv bloedprikken op en kan je daar allemaal terug lezen. Je kan ook ipv te klikken op mijn dossier klikken op documenten. Als het goed is scannen ze de brief in en uploaden ze hem daar

één maand geleden

Reactie op anno123123

Dat kan je vinden door in te loggen. Te klikken op mijn dossier en dan zie ...
Ah okee thanks. Denk dat er nog niets staat dan bij mij over de nipt. Zie het iig niet.

één maand geleden

Reactie op Debdung

Mijn verloskundige werkt met dit portaal. Bij mij stond het in mijn dossier ...
Thanks! Die ga ik nu 100x per dag checken 😅😂

één maand geleden

Hee hee, Ik heb nipt mogen prikken om 11+2, dat was op een maandag . Ik werd in diezelfde week op donderdag al gebeld door mijn verloskundige dat alles goed was! Super snel dussss! 4 dagen in afwachting gezeten🙈

één maand geleden

Onderzoek is trouwens gedaan door het Erasmus MC !

één maand geleden

Vorige week donderdag bloed geprikt voor NIPT met nevenbevindingen en afgelopen woensdag via de mail een goede uitslag ontvangen! Ging via Maastricht.

één maand geleden

Afgelopen dinsdag bloed geprikt en vanmorgen had ik al een goede uitslag ontvangen

één maand geleden

Afgelopen maandag geprikt, vandaag gehoord dat alles koek en ei is 😊

één maand geleden

Afgelopen maandag geprikt (met nevenbedingen) en gister een goede uitslag ontvangen 🥰 Via Maastricht gegaan

één maand geleden

Vorige week vrijdag bloed laten prikken, dinsdag ontvangen in het VUmc en vanochtend de uitslag gekregen van de verloskundige. Alles is in orde 🥰🩷🩵

één maand geleden

Vorige week vrijdag geprikt, vandaag telefonisch gebeld dat alles goed is. 🫶🏻❤️.

één maand geleden

Reactie op tmelanie1997

Vorige week vrijdag bloed laten prikken, dinsdag ontvangen in het VUmc en v ...
Wat fijn dat alles goed is en dat ze dat bij jou ook in het weekend gewoon doorgeven!

één maand geleden

Reactie op Pipp

Wat fijn dat alles goed is en dat ze dat bij jou ook in het weekend gewoon ...
Ik kreeg een mailtje en zag het ook in mijn online dossier vanuit de verloskundige staan inderdaad! Heel fijn! 😊

één maand geleden

Ik heb maandag ochtend bloed geprikt in de regio Utrecht en donderdag ochtend was de uitslag er al. Zo snel!

één maand geleden

Rotterdam, had de uitslag binnen 5 dagen

één maand geleden

Reactie op charlotte44744

Rotterdam, had de uitslag binnen 5 dagen
Wat fijn zo snel! Waren dat 5 werkdagen of incl weekenddagen?🫣

één maand geleden

12 juli geprikt met 10+5 en 25 juli kregen we de uitslag pas, alles gelukkig goed! Geprikt in Emmen en het VUmc heeft het onderzoek uitgevoerd. Wij hadden met nevenbevindingen gedaan