36 Reacties

2 weken geleden
Reactie op Adriane
Hier gebruiken wij Orthiflor Start, een probiotica. Erg tevreden over en zi ...
Hier dezelfde ervaring. Bij onze tweede hadden wij deze probiotica vanaf de geboorte gegeven, onze 1e had koemelkallergie en voordat dat bekend was echt veel gekrijst van de pijn. Bij de 2e wilden we preventief iets geven - niet dat het geholpen had als ze een allergie had hè maar toch… - en zij had amper kramp. Nu bij de derde hadden we niks gedaan, had best wat krampjes, sinds we deze nu weer geven sinds een paar dagen alweer zo veel verschil. Heel tevreden over

2 weken geleden
Reactie op Evavbk
Hier dezelfde ervaring. Bij onze tweede hadden wij deze probiotica vanaf de ...
Wat fijn! Ik vond het ook echt een groot verschil, van een uur huilen in de nacht naar rustig in slaap vallen na de fles. En dat terwijl ze nu haar piek qua krampen zou moeten hebben.
Wij geven voor het slapen gaan nog een kleine flesje van 30 ml met 1,5 schepje erin.

2 weken geleden
Probiotica van orthica, orthiflor start. Na 5 dagen en een halve dosering geen krampjes meer

2 weken geleden
Hier gebruiken wij die van laveen en zijn we heel tevreden over. Krampjes zijn er nog wel maar veel minder heftig en minder vaak. Daarnaast in combinatie met borstvoeding ook makkelijk te geven wat mij bij de Orthica en vitakruid tegen hield omdat je het in een flesje moet geven.

2 weken geleden
Ik gebruikte een tijdje orthiflor start maar geef bv en vond het dan irritant dat ik moest kolven zodat ik het aan haar kon geven in een flesje. Voor mn gevoel bleef er ook veel aan de zijkanten van de fles achter.
Zit nu te kijken naar Laveen of bactiol. Hoeveel dagen moesten jullie het geven voor je verschil merkte? Zagen jullie ook de ontlasting toenemen? Ze mag hier van mij wel wat vaker poepen 😅

2 weken geleden
Ik heb tijdens de laatste weken van m’n zwangerschap zelf druppels al genomen.
Nadat ik na 1,5 week besloten heb om van bv naar kv over te gaan zijn we gestart met orthiflor. Mn zoontje heeft 2 dagen krampjes gehad en daarna niet meer.
Wij deden wel eerst altijd gewoon het spul bij een grote fles ingooien. Maar zoals Lousb12 zegt blijft er dan wat achter in de fles omdat het na 5 minuten gaat klonteren. Dus nu maak ik eerst een flesje van 30cc met vitamine D & Orhiflor en dat drinkt hij dan op, waarna ik daarna de rest maak. Zo krijgt hij alles binnen.

2 weken geleden
Reactie op LV00
Hier net zoals de andere goede ervaringen met Orthiflor start. Vrijwel geen ...
En bij welke fles geef je dit? De ochtend fles? Of verschilt dat per dag?

2 weken geleden
Reactie op noortje2406
En bij welke fles geef je dit? De ochtend fles? Of verschilt dat per dag?
Ik geef 3x per dag een half schepje(zit erbij) Ochtend, middag en avond. Ik meng dit met een heel klein beetje water en dit bied gewoon in een flesje aan. Daarna krijgt hij de fles voeding.