9 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit ook vaak ook met de eerste gehad. Je lichaam houdt zich goed schoon en dat is alleen maar positief. Mocht je bang zijn bel altijd je verloskundige maar naar mijn weten is dit helemaal oke.

2 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb dit ook vaak ook met de eerste gehad. Je lichaam houdt zich goed sch ...
En nu zwanger van de tweede en ik heb het weer.

2 maanden geleden

De propjes heb ik niet, maar de waterigr afscheiding zeker wel. Heb soms zelfs het idee dat het er gewoon uit drupt zodra ik ga plassen 🙈 soms wel eens zorgen of ik genoeg vruchtwater aanmaak.

2 maanden geleden

Propjes heb ik ook. Zolang ze er helder uitzien, begrijp ik dat het prima is. Echo zag er mooi uit, dus met kindje niets aan de hand ;)

2 maanden geleden

Ik heb dit propje net ook gehad. Leek bijna een beetje plastic? Fijn om te lezen dat dit blijkbaar normaal is. Hoe was de termijnecho gegaan?

2 maanden geleden

Ik heb dit ook… ik wilde ook vragen of het normaal was

2 maanden geleden

Reactie op chelsey12

Ik heb dit ook… ik wilde ook vragen of het normaal was
Ik hoop / denk het wel aan de andere reacties te lezen. Ik heb zelf ook al een goede echo gehad vorige week, dus denk dat het prima is en erbij hoort. Maar toch zit er altijd dat stemmetje die twijfel brengt 🙈

2 maanden geleden

Veel afscheiding is echt normaal tijdens de zwangerschappen. Dit is mijn derde goede zwangerschap en heb dat tot nu toe alle 3x gehad. Ook met ‘stukjes en sliertjes’

2 maanden geleden

Vreselijk die afscheiding. Hoort er helaas bij.