9 Reacties

2 maanden geleden

Heb ook al 4 Radler 0.0 op en deed het bij mijn andere zwangerschappen zo af en toe op zomerse dagen ook.

2 maanden geleden

Waarom zou 0.0 niet mogen?

2 maanden geleden

Reactie op Jeltjeh

Heb ook al 4 Radler 0.0 op en deed het bij mijn andere zwangerschappen zo a ...
0.0 mag wel!

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Waarom zou 0.0 niet mogen?
hoorde dat er toch een heel klein percentage alchol in zit

2 maanden geleden

Je moet er vooral op letten niet perongeluk de 2.0 te drinken. Of ander alcohol"vrij" bier, wat eigenlijk alcoholarm is. In Duitse alcholarme bieren, zit vaak toch 0,5% alcohol. Radler 0.0 lijkt me niks mis mee! Ik hoorde ook dat iemand dat in de blije doos had zitten...

2 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Je moet er vooral op letten niet perongeluk de 2.0 te drinken. Of ander alc ...
Om hierbij aan te vullen: controleer altijd even je blikje, ook op het terras. Op de kaart stond gisteren 0.0 maar op het blikje 0.5. Heb 'm teruggebracht en een andere gevraagd en de kaart is nu aangepast zodat dit niet vaker gebeurd. Even extra controleren kan nooit kwaad :)

2 maanden geleden

Als er 0.0 in zit mag je er vanuit gaan dat er geen alcol in zit. De persentagen is dan onder de 0,1 en dat is hetzelfde als je overrijp fruit eet. Sommige soorten kunnen 0,5 tot 2% bevatten, maar dan staat er geen 0.0 op. Dus je mag niet kijken naar de bedrukking "alcohol vrij" maar er moet echt 0.0 op staan.

2 maanden geleden

Ik heb in de horeca gewerkt en de etiketten/internet er een keer op nagelezen: Wanneer er 0.0 op het etiket staat is het 茅cht 0%. Wanneer er alcoholvrij staat (of iets in die richting) zit er toch een heeeeel klein beetje in. Of het moet ondertussen veranderd zijn, maar zo was het een paar jaar geleden wel.

2 maanden geleden

Als er alcoholvrij op de verpakking staat mag er in Nederlandse bieren tot 0.5% alcohol in zitten (in bier uit andere landen kan dit oplopen tot 1,5%) Als er 0.0 op de verpakking staat mag er echt niets in zitten, en dan is het dus ook veilig om te drinken tijdens de zwangerschap 馃檪