6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb onwijs veel zin in oliebollen, maar dit eet ik normaal alleen op oudjaarsdag. Er staat (gelukkig) negers een kraam nu!

2 maanden geleden

Ik heb juist helemaal geen trek meer in snacks 😂 Sowieso is mijn eetlust erg laag, terwijl als ik dan eet heb ik wel honger? Maar als ik dan klaar ben word ik wel een beetje misselijk 😂

2 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Ik heb onwijs veel zin in oliebollen, maar dit eet ik normaal alleen op ou ...
Hahaha

2 maanden geleden

Ik at ineens yoghurt met bastardsuiker. Haha dat deed ik echt nooit. Veel eten staat me nu ook niet echt aan. Zo gek hoe dit werkt

2 maanden geleden

Ik ben normaal wel redelijk verdeeld in zoet, zuur en zout (hartig). Merk nu dat zoet wel zo goed als helemaal wegvalt. Meeste eten is nog als 'normaal' voor mij (wel minder zin in 'snacken'), maar chocolade smaakt wat raar 😢 en heb echt een enorme afkeer tegen alle zuivelproducten... Niet heel handig voor de calciumopname. Verder heb ik eigenlijk weinig zin in avondeten, maar als ik het dan eet, krijg ik wel bijna weer hele maaltijd op (als voorheen), waarbij ik 2 weken geleden nog niet eens een kwart op kreeg. Algemene (trigger)eetlust ligt sowieso beetje overhoop, hoop dat het na verloop van tijd weer wat beter wordt... 😅

2 maanden geleden

Hi , Alles over cravings wordt al in dit topic besproken https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2025/cravings-4RdNM6d?page=1 Om het overzichtelijk te houden , sluit ik je topic Liefs, Jaleesa | Moderator