5 Reacties
11 maanden geleden
Ik heb geen idee wat Reiki healing is maar ik lees iets met drukpunten dus dat is misschien deels vergelijkbaar met een massage. Een massage mag gewoon tijdens je zwangerschap. Verder lees ik alleen niet tastbare dingen zegmaar dus niet dat ze je lijf aanraken ofzo. Ik ben heel nuchter en snap niet hoe je dat kan helpen maar als jij er van ontspant en je stress kwijt raakt is dat toch alleen maar goed en moet je het vooral lekker doen!
11 maanden geleden
Reactie op Bosdieren
Ik heb geen idee wat Reiki healing is maar ik lees iets met drukpunten dus ...
Tijdens een healing zak je in een soort meditatiestand. Je bent je ergens nog bewust van wat er gebeurt op dat moment, maar tegelijkertijd ben je ook heel ver weg. Die meditatiestand zorgt er normaal voor dat mijn hoofd uit kan gaan en even geen gedachten heb.
Reiki is te combineren met massage, maar Reiki zelf is meer het uitbalanceren van de energie in je lichaam. Dit kan met aanraking, maar ook op een afstand.
Die balans van energie is voor mij op dit moment ver te zoeken, waardoor ik niet meer kan slapen en mijn hoofd niet uit wilt. Er gaan 1000 gedachten tegelijk door mn hoofd heen 😭
11 maanden geleden
Reactie op CBG98
Tijdens een healing zak je in een soort meditatiestand. Je bent je ergens n ...
Nou dat vind ik klinken als iets wat jou heel erg kan helpen en vooral in je hoofd zit (bedoel het niet negatief maar ik ben gewoon erg nuchter). Maar als je in meditatiestand komt kan dat toch alleen maar stress verlagend werken en geen negatieve hormonen of weet ik het wat stimuleren?
Ik vind het klinken als iets wat je lekker moet doen maar ben geen deskundige hoor dus vraag het vooral na bij je verloskundige!
11 maanden geleden
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/reiki-tijdens-en-na-de-zwangerschap~63c7c1c zo te lezen kan het gewoon en kan het ook erg helpend zijn.