5 Reacties

21 dagen geleden

Hoi! Ik heb zelf axiale spondyloartritis, dat is ontstekingsreuma. Aanstaande zondag ben ik 22 weken zwanger. Ik sta onder controle bij gynaecoloog, verloskundige & reumatoloog. Helaas zijn er geen medicijnen die ik kan/mag slikken. In verband met het feit dat het koud is/wordt, heb ik echt heel erg veel pijn ook. Mijn gyn zegt inderdaad neem maar paracetamol, maar dat is geen ontstekingsremmer waardoor het bij mij niet werkt. Ik slik het dan ook niet. Ik heb van de gyn trouwens wel iets gekregen tegen zwangerschapsvergiftiging, want het is een auto immuun ziekte

21 dagen geleden

Het enige wat ik je kan aanraden is een oefentherapeut, en probeer echt te luisteren naar je lichaam. Een kruik, extra veel kussens in je bed & eventueel warmtedeken. Je kindje heeft maar 1 persoon die voor hem/haar kan zorgen nu, en dat ben jij ☺️😘

21 dagen geleden

Reactie op Mama 2025

Hoi! Ik heb zelf axiale spondyloartritis, dat is ontstekingsreuma. Aanstaan ...
Hé dankjewel voor je reactie wat heftig joh , ik herken wat je zegt nu het kouder weer wordt alles pijn doet en paracetamol gewoon niet werkt. Ik ga maar een kruik kopen en eens even googlen op oefen therapeut helpt jouw dit enigszins dan ?

21 dagen geleden

Reactie op nice88

Hé dankjewel voor je reactie wat heftig joh , ik herken wat je zegt nu het ...
Jaa slim! Bij de Blokker hebben ze een kruik van 50cm ofzo, met fluffy hoes, aanrader 😍 Ik heb nog maar 2x die therapie gevolgd nu, en zij raadt aan om de dag echt op te delen en dan pauze in te lassen. De pauze is dan languit liggen, op je zij met een kussen tussen je benen.

21 dagen geleden

Reactie op Mama 2025

Jaa slim! Bij de Blokker hebben ze een kruik van 50cm ofzo, met fluffy hoes ...
Thnx voor de tips 😘