8 Reacties

één maand geleden

Klinkt als warmtebultjes/ huid irritatie bultjes. Met warm weer heb ik er ook sneller last van. Je kan er niet super veel aan doen zover ik weet. Enige wat ik doe is letten op de kleding die ik aan doe dus bv katoen ipv polyester

één maand geleden

O, wat vervelend jeuk! Ik heb er nu geen last van, maar als ik hitte/zonne uitslag heb dan smeer ik er een dun laagje sudocreme op. Dat werkt voor mij verkoelend. Succes met uitvinden wat voor jou werkt!

één maand geleden

Het zou ook eczeem kunnen zijn! Door al die hormonen droogt je huid uit en dat gaat jeuken 🤭 ik heb er ook last van en smeer met vette crème dat helpt wel goed 🙃

één maand geleden

Reactie op berggeit

Klinkt als warmtebultjes/ huid irritatie bultjes. Met warm weer heb ik er o ...
Dat is misschien ook wel een goed idee

één maand geleden

Reactie op Jennifer17

Het zou ook eczeem kunnen zijn! Door al die hormonen droogt je huid uit en ...
Misschien kan ik dit wel proberen, het is echt een drama nu met de jeuk of onverklaarbare bultjes 😂

één maand geleden

Ik heb nu sinds 18 dagen ook enorme jeuk op mijn benen, armen en rug.. inmiddels ook bij de HAP, huisarts en dermatoloog geweest. Vermoedelijk heb ik atopisch eczeem, wat nu tijdens de zwangerschap opspeelt door hormoon veranderingen. In de foto de tekst met uitleg! Ik heb nu een hormoonzalf en smeer met natuurlijke producten om mijn huid vettig te houden. Ik hoop dat het over gaat en niet de hele zwangerschap aanhoudt..

één maand geleden

Ik had het ook heel erg! Bij mij is het nu minder aan het worden rond week 14. Rond week 7 t/m 10 was het zo intens dat ik er wakker van werd.

één maand geleden

Ah fijn dat het minder wordt bij jou! Hopelijk blijft het weg bij jou 🤞🏻. Ik merk dat mijn huid nu ook rustiger wordt. Hopelijk gaat het afnemen. Ik word ook elke nacht wakker van een jeukaanval. Tip wat misschien kan helpen, bij mij geeft zwemmen in zeewater een fijn effect. Daarna afspoelen met water onder zo een stranddouche, zodat je huid niet gaat uitdrogen :) misschien heeft iemand er wat aan!