10 Reacties

2 maanden geleden

Heb je toevallig gekrabd want dan kan dat ook ontstaan dat zijn dan hele kleine bloeduitstortingen door het krabben

2 maanden geleden

Reactie op Denise peters

Heb je toevallig gekrabd want dan kan dat ook ontstaan dat zijn dan hele kl ...
Niet dat ik me kan herinneren. Misschien in m’n slaap🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Elora02872

Niet dat ik me kan herinneren. Misschien in m’n slaap🤷🏼‍♀️
Ja dat kan hoor ik heb dat ook wel is omdat die huid heel dun is net zoals de binnen kant van je bovenbeen

2 maanden geleden

Ik heb bij mn 1e zwangerschap dit ook gehad. Maar echt 1 2 van die rode stipjes. Had toen nog gevraagd aan de verloskundige en dit kan gewoon tijdens de zwangerschap voorkomen

2 maanden geleden

Heb je toevallig ook jeuk? Zo ja zal ik even langs de ha misschien voor een cremetje ofzo

2 maanden geleden

Dit lijkt inderdaad op mini bloeduitstortingen door het krabben. Dit heb ik ook snel op mijn borsten

2 maanden geleden

hoi meiden een vraagje ik heb rode ja soort bruine kleine vlekken op me gezicht gekregen vooral onder me ogenn wat zijn dit??? hebben jullie dit ook?

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

hoi meiden een vraagje ik heb rode ja soort bruine kleine vlekken op me gez ...
Zou je toevallig in de zon hebben kunnen zitten? Zou anders wel eens een zwangerschapsmasker kunnen zijn vermoed ik.

2 maanden geleden

Ja dat heb ik ook, het zijn gewoon bloeduitstortinkjes door krabben of stoten oid. Dit komt gewoon door meer bloedvaatjes etc in je

2 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Zou je toevallig in de zon hebben kunnen zitten? Zou anders wel eens een zw ...
nee daar dacht ik ook aan maar ik zat niet in de zon ik dacht zelfs of ik een allergische reactie had opgelopen ik had gister panga vis gegeten in de avond en werd vandaag wakker zag ik dit maar heb ook wel gehoord dat je het op je benen of armen kan krijgen maar ik vind het jammer dat ik het in me gezicht heb