20 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou er vooral mee stoppen.. geen tips want ik doe het zelf niet, maar van mensen in mijn omgeving heb ik altijd gehoord dat dat meteen vanzelf ging omdat je het doet voor het baby鈥檛je wat in je buik groeit.

4 maanden geleden

Hoi, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 馃榾

4 maanden geleden

Vanaf t moment dat ik t wist ben ik na 14 jaar in een keer gestopt met roken heb er dit keer ook totaal geen moeite mee馃槉 misschien dat dat bij jou ook het geval mag zijn 馃崁

4 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik zou er vooral mee stoppen.. geen tips want ik doe het zelf niet, maar va ...
Precies om die reden is het mij nu ook gelukt zonder moeite 馃┓馃┑

4 maanden geleden

Ik denk dat je het beste naar je huisarts kan om te bespreken hoe je snel kan stoppen, misschien kom je in aanmerking voor nicotinepleisters. Het is ontzettend slecht voor het ongeboren kind en je vergroot het risico op een miskraam. Je zegt dat je je zorgen maakt. Als je stopt met roken verklein je de risico鈥檚

4 maanden geleden

Zodra hier bekent was dat we met een kinderwens gingen beginnen, heb ik mijn pakje opgerookt en daarna geen sigaret meer aangeraakt. Ik heb er daarna ook eigenlijk geen behoefte meer aan gehad, wel dacht ik op sommige momenten van: 'hey! Normaal stak ik nu een peuk op'. Zelf ben ik nu 5+5 week en toen ik afgelopen zondag bij mijn ouders was werd ik echt enorm misselijk van de geur toen mijn moeder een sigaret opstak. In mijn geval heeft het doel van het stoppen denk ik echt wel geholpen, ook dat ik het niet voor mezelf deed of omdat andere vinden dat het moet maar omdat er een toekomstig kindje op de planning stond wat op het moment in mijn beuk groeit. Verder hoor ik wel eens dat het helpt om wat anders aan te leren op momenten van gewenning. Dus bijvoorbeeld als je normaal tijdens een pauze als eerste naar buiten loopt om te roken, dat moment vervangen voor ik zeg maar wat een kauwgompje kauwen.

4 maanden geleden

Ik ben na 13 jaar roken in 1 keer gestopt, het kan simpelweg gewoon niet. Mij kost het dan geen enige moeite omdat ik weet dat ik mijn kindje ziek maak andere

4 maanden geleden

Dank jullie wel allemaal 馃槉

4 maanden geleden

Hier ook meteen gestopt na de positieve test. Ook geen moeite mee moet ik zeggen

4 maanden geleden

Het boek gaan lezen van Allen Carr; stoppen met roken! Heel effectief, succes!

4 maanden geleden

Heey Sandra, veel succes met stoppen! Mijn broer had van die zakjes van de dokter gekregen tegen obstipatie. Hij kreeg ook zoveel last van zijn darmen en dat hielp hem heel erg met stoppen, omdat hij daardoor minder buikpijn/obstipatie kreeg

4 maanden geleden

Reactie op Miesvdv

Ik ben na 13 jaar roken in 1 keer gestopt, het kan simpelweg gewoon niet. M ...
Same here! 馃

4 maanden geleden

Hey Sandra Voordat ik zwanger raakte, heb ik altijd gerookt, zodra ik erachter kwam zwanger te zijn, direct gestopt, zonder moeite. En natuurlijk echt wel eens gedacht dat ik een sigaret wilde, maar als ik dan telkens aan die kleine denk en hoeveel moeite en tijd het heeft gekost om zwanger te mogen raken, motiveerd al genoeg om er vanaf te blijven . Hopelijk lukt het jou ook 馃

4 maanden geleden

Hey! Hoe gaat het met stoppen?

4 maanden geleden

Hypnotherapie heeft voor mij geholpen om te stoppen met roken (al voordat ik zwanger was)! Succes!馃崁馃挄

4 maanden geleden

Hey, ik herken het wel een beetje. Bij mn vorige zwangerschap in 1x gestopt, maar deze zwangerschap vond ik dat lastiger. Ik vond t fijn een doel van max 1 week te stellen en mijn sigaretten af te bouwen. Ik legde de maximale sigaretten per dag klaar op de kast. Van een pakje per dag heb ik de eerste dag gehalveerd, 2e dag zat ik op 7 sigaretten, 3e 4, etc.. vrij random getallen afgebouwd maar testte ook iedere dag om mezelf goed te laten beseffen dat ik toch ECHT zwanger ben en het niet kan. T duurde uiteindelijk minder dan die week.

4 maanden geleden

Hey! Hoe gaat het met stoppen?
Hey wat lief dat je vraagt! Het gaat goed. Ik rook maar 1 of 2 perdag nu en ga straks helemaal niet meer roken... ook geen zin meer in idd. Het fapen is wat moeizamer, omdat het makkelijker is.... Maar daarin ook al stuk minder. Dus het gaat goed, wordt elkedag minder.

4 maanden geleden

Voor mij was altijd duidelijk dat ik zou stoppen als wij voor onze kinderwens zouden gaan. Uiteindelijk besloten eerder te stoppen en nu zo'n ander half jaar gestopt. Ik zou het cold turkey proberen of anders met behulp van je huisarts. Succes 馃グ

4 maanden geleden

Ik had eerder negatief getest dus ging er vanuit niet zwanger te zijn. Nu blijk ik 2 weken later toch zwanger? Had toevallig vakantie en genoten van wijntjes en sigaretjes en mee doorgegaan omdat ik dacht niet zwanger te zijn. Gelijk na positieve testen cold turkey gestopt!! Gewoon stoppen en bedenken dat het niet goed is voor je kindje. En ja je hebt af en toe vreselijk veel zin in maar bedenk maar waar je het voor doet 馃槝馃槝