182 Reacties
9 maanden geleden
Onze baby heef afgelopen maandag de druppeltjes gehad en heeft vervolgens de hele middag geslapen haha. De dag daarna was hij wel onrustig, heeft weinig geslapen overdag. Kan ook goed door een sprongetje of iets anders komen. Verder niets van gemerkt.
9 maanden geleden
Hier de dag zelf en dag erna niet wakker te krijgen. De dagen erna wat meer hangerig en humeurig, maar zou ook een sprongetje kunnen zijn idd 🤷🏼♀️
9 maanden geleden
Onze kleine heeft 24 maart de druppels gehad en heeft de eerste dagen geen last gehad.
Na zn 4 dagen ineens heel prikkelbaar, huilt om van alles terwijl normaal heel rustig. Eten deed hij normaal tussen de 800 en 900 ml per dag en de afgelopen 5 dagen kreeg ik er net 550 in.
Contact met cb gehad en zij geven aan dat deze klachten tot 2 weken na de vaccinatie kunnen aanhouden.
Sinds gisteren lijkt er wat verbetering te zijn qua eten en nu net voor het eerst ook weer een hele fles leeg gedronken.
Of het bijwerkingen zijn is de vraag aangezien hij op het moment ook rond sprong 2 zit.
9 maanden geleden
Hier afgelopen maandag met 8 weken het rotavaccin en kinkhoestvaccin gehad (ze is prematuur dus de 22weken prik heeft niet genoeg tijd gehad om te werken).
Maandagavond had ze lichte verhoging 37,8.
De dagen erna was ze erg slaperig en dronk ze veel minder dan normaal en bleef ze met moeite wakker aan de borst.
Sinds woensdag spuugt ze hele voedingen uit en heeft ze diarree. Ik hoor de melk gewoon naar boven komen en het komt in golven eruit (ook uit haar neus gerum). Daarnaast is ze ook verkouden en hoest ze veel slijm op, wat het spugen dus versterkt.
Ze is gelukkig wel weer alerter nu en wil meer drinken alleen elke keer als ze langer dan 15minuten drinkt spuugt ze alles daarna weer uit.
Ik probeer nu met voeden haar met 10 a 15minuten te beperken, hierdoor eet ze wel vaker op de dag maar lukt het beter om binnen te houden. Wel zielig want ze wil heel graag meer drinken maar weet gewoon dat het er dan net zo hard weer uitkomt.
Hoop toch dat t snel over is... ook veel last van pijnlijke borsten nu omdat ze dus minder drinkt dan normaal.
9 maanden geleden
Onze baby heeft van de eerste geen last gehad, de tweede wel. Drie dagen erg ontevreden, wat we totaal niet gewend zijn van haar en veel dunne luiers.
9 maanden geleden
Hier een drama. Ik pak hem op hij geeft alle tekenen van honger. Geef ik hem eten. En wilt hij ni eten. Deze nacht huilde hij ook van honger. Maar toen ik hel wou aan leggen was hij al in slaap gevallen. Hij is al bijna 10 uurs wakker en hij wil precies maar niet slapen. Alleen heel af entoe eens 5 min
9 maanden geleden
Reactie op RomyMM
Hoe is het uiteindelijk bij jouw kleintje zelf gegaan?
Lief dat je het vraagt! Wel soms een klein beetje gespuugd en in de avond wat meer krampjes maar gelukkig was het oké. Nu met 3 maanden moet hij natuurlijk de tweede dus hoop voor hem dat deze niet heftiger valt. Goed gelet op wat ik at en als hij last had gefietst of hem op me knieën gezet dat hij vooruit keek. Dit hielp ook heel erg!